FSIS نیاز به دسترسی به اینترنت در شرکت های رسمی و کارخانه ها دارد


نظر

توسط دکتر مایکل فیشر

سرویس ایمنی و بازرسی مواد غذایی USDA (FSIS) در حال پیشنهاد است که مقررات خود را اصلاح کند و به منظور تأسیس فعالیت های بازرسی ، به مراکز رسمی تولید گوشت و مرغ و تخم مرغ و شرکت های بازرسی داوطلبانه که از طریق اینترنت به FSIS متصل هستند ، نیاز دارد. FSIS استدلال می کند که سرویس اینترنت یک ابزار ضروری است ، مانند روشنایی ، گرمایش و لباسشویی ، که باید به عنوان یک شرط نظارتی برای به دست آوردن تأیید ارائه شود.

FSIS وظایف راستی آزمایی را در سیستم اطلاعات بهداشت عمومی FSIS (PHIS) برنامه ریزی ، تعیین ، نظارت و مستند می کند. نرم افزار مبتنی بر وب. PBIS نیاز به دسترسی به اینترنت دارد تا کارکنان برنامه تأیید FSIS (IPP) از کارهای برنامه ریزی شده مطلع شوند و نتایج کار را ثبت کنند.

کار برنامه ریزی و ضبط کارکردهای مدیریتی است نه تأیید. FSIS دلیل دارد که سایتها را ملزم به تهیه منابعی می کند که بدون آنها IPP نمی تواند تأیید را انجام دهد. دسترسی به اینترنت چنین منبعی نیست. IPP از سال 1906 تاکنون با موفقیت بررسی های غیر دسترسی به اینترنت را انجام داده است. دسترسی به اینترنت می تواند منبع لازم برای سرپرستان و مدیران FSIS برای انجام وظایف مدیریتی آژانس باشد. IPP منبع مورد نیاز برای انجام تأیید نیست. صنعت تنظیم شده نباید مجبور شود هزینه خدمات اداری را به سازمانهای دولتی داخلی پرداخت کند.

FSIS قانون بازرسی گوشت فدرال ، قانون بازرسی طیور و قانون بازرسی تخم مرغ را به عنوان بدنه خود در این زمینه ذکر می کند. هیچ چیز در این اساسنامه منشی را مجاز به تجویز مقرراتی با هدف اجرای وظایف اداری و مدیریت داخلی آژانس نمی کند. این اختیار از 5. USC ناشی می شود و با 9 CFR 2.53 به FSIS تفویض نمی شود.

این پیشنهاد که دستورات اجرایی (EC) 12866 و 13563 FSIS را مجبور به انجام این قانون سازی می کند ، مضحک است.

EO 12866 با بیان اینكه “مردم آمریكا لیاقت سیستم نظارتی را دارند كه برای آنها كار می كند نه علیه آنها” آغاز می شود.

EO 13563 با بیان این که “سیستم نظارتی ما باید از سلامت عمومی ، رفاه ، ایمنی و محیط زیست محافظت کند ، در حالی که رشد اقتصادی ، نوآوری ، رقابت و ایجاد اشتغال را تقویت می کند.”

سند № FSIS – 2020–0019 علیه مردم آمریکا ، رشد اقتصادی و ایجاد شغل کار می کند و بار اقتصادی را بر صنعت تنظیم شده تحمیل می کند. نتیجه مورد انتظار از Docket No. FSIS – 2020–0019 مشخص است. “FSIS با كاهش هزينه تأمين دسترسي به اينترنت به FSIS IPP در م saveسسات موجب صرفه جويي در هزينه ها مي شود.” EO 12866 و 13563 FSIS را مجبور به اصلاحات داخلي مي كند. بودجه خود را در پشت صنعت تنظیم شده و گسترش مصرف کننده متعادل نکند.

دسترسی به اینترنت یک ابزار ضروری نیست که بدون آن IPP نمی تواند تأیید را انجام دهد. FSIS اکنون دسترسی کافی به اینترنت را برای IPP فراهم می کند. FSIS نه نیاز قانونی دارد و نه قدرت کاهش هزینه های عملیاتی خود را با هدایت هزینه های دسترسی به اینترنت به صنعت تحت نظارت دارد.

چه ارزشی دارد ، این نظر من است.

درباره نویسنده: دکتر مایکل فیشر در آیووا بزرگ شد و BS ، DVM و MS را از دانشگاه ایالتی آیووا دریافت کرد. او کار خود را در FSIS در دفتر عملیات میدانی آغاز کرد و از دفتر توسعه سیاست و برنامه بازنشسته شد. وظایف وی باعث شده است تا وی در بسیاری از بخشهای کشور با بسیاری از زمینه های برنامه در زمینه های مختلف همکاری کند. فیشر همچنین یک سرهنگ بازنشسته ارتش ایالات متحده است. وی از فرماندهی ارتش و ستاد کل و دانشکده های نظامی ارتش فارغ التحصیل شد. وظایف وی بر خدمات بهداشتی در زمینه خدمات غذایی ، بازرسی های نگهداری و مراقبت از حیوانات از سطح شرکت تا کارمندان عمومی بود.

(برای ثبت نام در اشتراک رایگان اخبار ایمنی مواد غذایی ، اینجا را فشار دهید.)


منبع: kafsh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>