این وسیله از نوع تراتل و دسته شبیه سازی پرواز است. ریس رالی/ خودرویی با نام پراید شاید برای شما ساده به نظر بیاید، اتومبیلی که در سال های نه چندان دور برای خود دوره خوبی را می گذرانده است، اتومبیلی که در ژاپن توسط کمپانی بزرگ مزدا با نام مزدا 121 به فروش می رسید و در آمریکا نیز با نام فورد فستیوا دنیا را در اختیار گرفت، این اتومبیل جزو کم استهلاک ها و اتومبیل های کم مصرف بود که زمانی هم که در کرده جنوبی در شرکت مگاموتور به تولید و فروش رسید به خوبی در کره و قاره آسیا بازار فروش پیدا کرد، پس از اینکه اتومبیل های پراید در ایران دارای از فروش بالایی برخوردار شد کمپانی مگاموتور خط تولید این اتومبیل را به ایران واگذار کرد و اتومبیل مورد نظر در ایران به فروش رسید و کم کم قطعه سازان و بخش های دیگر صنعتی به میان آمدند و فیس لیفت های مختلفی از این اتومبیل شاهد بودیم که این مهم خود نشان دهنده زنجیره قطعه سازان است.

شرکت هواپیماسازی Piper از این سیستم (با نام تجاری Halo) در نسخه جدید M600 استفاده خواهد کرد. در سال 1974 شرکت فولکس واگن اولین خودرو خود به شکل هاچبک را ساخت و توانست سر و صدای زیادی را در بازارهای جهانی به راه بیندازد. سومین مشخصه، در مورد پیشرانه است؛ باید گفت انجینی که روی YXZ گذاشتهشده از نوع 3سیلندر 12سوپاپ بوده و البته یاماها قدرت خروجیاش را هنوز اعلام نکرده و کسی هم عدد دقیقش را نمیداند ولی باید بدانید که استفاده از انجین 3سیلندر تا به امروز در دنیای باگیها سابقه نداشته. فراموش نکنید لاگ رو باید بعد ریمپ بعد از حداقل یک باک رانندگی داینامیک تو اتوبان بگیرید وگرنه AFR درست خونده نمیشه. مایک میگه نوسان AFR در شروع تخت گاز خصوصا دنده یک به محدودیت Ecutek برمیگرده اما من دیدم تو انجمن با تغییراتی AFR Target رو بهش نزدیک شدند. حساسیت اصلی را باید روی LTFT داشت و زمان OL/CL و به تجربه به من ثابت شده AFR بین ۱۲٫۶ تا ۱۳٫۲ هم تغییرات داشته باشد اونقدری مهم نیست که صفر بودن LTFT مهم است و صفر بودن زمان سوییچ از Close Loop به Open Loop .

در جدول زیر برخی شرایط مختلف وضعیت موتور در ستون اول سمت چپ نشان داده شده است و باید اضافه کنم تعداد این جدول ها ممکن است از ماشینی به ماشین دیگر فرق کند خصوصا در ماشین های جدید مثل بی ام و که مثلا چهار مد اکو – کامفورت – اسپرت – اسپرت پلاس دارد طبیعتا تعداد این جداول هم در ECU بیشتر نیز هست. ۳٫ پارامترهای در لحظه موتور مربوط به شرایطی که از سنسور های مختلف خوانده میشود مانند دور موتور ، بار ، سرعت ، دمای هوای ورودی ، فشار هوا ، وضعیت سوخت ، اکسیژن موجود در هدرز و … مپ سنسور اطلاعات هوای وارد شده به موتور را به ECU میدهد و ECU میزان باز و بسته بودن دریچه هوا را کنترل میکند. در اصل این دو منبع باز (open source) بودند که بوسیله آرسی کار ها توسعه و بهبود یافتند. دوباره شروع کردند: صفحه کیلومتر را باز کردند، لامپ های چراغ ها را در آوردند و کارهای دیگر. دلیلش هم به شکل اتاق و چند فاکتور دیگر این دو برند باز میگردد.

اسکوتر Mi 1S می تواند از طریق بلوتوث به Mi Home App متصل شود و شما با آن می توانید کار قفل کردن، باز کردن قفل، مانیتورینگ دیتای رانندگی(سرعت، مسافت پیموده شده، میزان باتری باقیمانده و غیره) و شخصی سازی کنترلها را انجام دهید. باتری را وصل کنید. هر چند این خودرو در اصل یک گلف نسل دوم ساخت 1992 بوده است که به صورت استاندارد هم از یک موتور شش سیلندر بهره میبرده اما، برای رویارویی با غولهای کلاس آزاد در بخش گیربکس و پیشرانه تغییرات فراوانی را تجربه کرده است. پیشرانه هشت سیلندر نصب شده در زیر کاپوت این خودرو به طور کامل بروزرسانی شده و تراتل بادی جدید، سیستم مکش هوا و تغییرات دیگری در آن اعمال شده است. شاخص های دیگری نیز هستند مانند زاویه پاشش انژکتور که از موضوع بحث ما خارج هستند و آنچه برای یک کاربر برای بررسی نتیجه تیون مهم میباشد همین سه پارامتر ذکر شده است. روش دیگر بررسی نتیجه Cam Timing رفتن روی داینو هست که در ایران فعلا دسترسی وجود ندارد.