گوشت بر اساس سلولهای سنگاپور ؛ چه زمانی ایالات متحده آمریکا


نظر

توسط برایان س. سیلوستر ، جسیکا پی. اوکانل و جان سی بالزانو

در نخستین اقدام جهانی ، طی روزهای اخیر ، سنگاپور بازاریابی یک محصول گوشت همراه را برای مصرف انسان برجسته کرده است. تصویب نقطه عطفی در افزایش سریع پروتئین های جایگزین در سراسر جهان است.

بر خلاف گوشت گیاهی که از خصوصیات ارگانولپتیک گوشت واقعی تقلید می کند اما از پروتئین های گیاهی استفاده می شود ، گوشت مبتنی بر سلول در واقع بافت گوشتی است که بدون ذبح حیوانات تولید می شود. گوشت مبتنی بر سلول که به عنوان گوشت کشت شده یا گوشت همراه با گوشت سلول نیز شناخته می شود ، برای تولید مثل خصوصیات ارگانولپتیک ، تغذیه ای و اجزای تشکیل دهنده گوشت جمع آوری شده از حیوانات تولید کننده مواد غذایی است.

گوشت مبتنی بر سلول تا هفته گذشته در جهان تحقیق و توسعه کاملاً جا افتاده بود. برای تسهیل تجاری سازی ، سرمایه گذاریهایی مانند کارگیل ، تایسون ونچرز و گروه PHW و سرمایه گذاران با ارزش خالص مانند بیل گیتس و ریچارد برانسون انجام می شود. در عین حال ، مقررات نظارتی در سراسر جهان تلاش می کنند تا با پیشرفت سریع در فناوری کشاورزی تلفن همراه همگام با توسعه چارچوب های نظارتی مناسب طراحی شوند. و سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) و وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) با توجه به جدید بودن فرایند تولید و نیاز به اطمینان از صحت ادعاهای برچسب گذاری و در دسترس بودن مصرف کنندگان ، با سرعت رکورد در حال حرکت هستند. اطلاعات کافی در مورد ماهیت محصولات

سوالی که در ذهن همه است این است که آیا و تا چه حد اخبار سنگاپور به محصولات گوشتی سلولی هموار می شود و راه را برای آمریکایی ها هموار می کند. این پاسخ شامل مذاکراتی است که در حال حاضر در USDA ، FDA و Capitol Hill در جریان است و تحت تأثیر راهنمایی های دولت کاخ سفید قرار دارد.

توسعه تحولات نظارتی در ایالات متحده
در مارس 2019 پس از جلسه توجیهی کنگره ، یک نبرد نظارتی و جلسات عمومی در سال گذشته ، FDA و USDA یک تفاهم نامه (MOU) صادر کردند که شرح می دهد ایالات متحده چگونه گوشت ، مرغ و غذاهای دریایی مبتنی بر سلول را در چارچوب قانونی مواد غذایی موجود تنظیم می کند. در این تفاهم نامه نحوه اعمال قوانین موجود مشخص شده است ، به شرطی که FDA جمع آوری و تکثیر سلول ها را تا زمان جمع آوری گوشت یا مرغ از بیوراکتور کنترل کند و پس از آن صلاحیت محصولات گوشت یا مرغ به USDA خدمات ایمنی و بازرسی مواد غذایی (FSIS). این توافق نامه همچنین تصریح می کند که غذاهای دریایی و گوشت شکار قفس شده فقط توسط FDA کنترل می شود.

FDA نظارت خود را تحت قانون فدرال غذا ، دارو و مواد آرایشی (21 USC 321) انجام خواهد داد و به ترتیب) ، و USDA نظارت خود را تحت قانون بازرسی گوشت فدرال (21 USC 601) انجام خواهد داد و به ترتیب) و قانون بازرسی طیور (21 USC 453) و به ترتیب) و همچنین مقررات اجرایی قابل اجرا. برای تعیین جزئیات نحوه انجام وظایف نظارتی FDA و USDA ، سه کارگروه بین آژانس تشکیل شده است.

کارگروه های بین اداری
اولین گروه کاری به رهبری FDA بر ایمنی قبل از بازار تمرکز دارد و هدف آن توسعه جزئیات فرآیند مشاوره قبل از بازار است. این گروه کاری برای درک بهتر روشهای مختلف تولید ، که به نوبه خود جزئیات نظارت را به اطلاع می رساند ، به طور فعال با تولیدکنندگان گوشت مبتنی بر سلول در حال ملاقات است. صنعت انتظار دارد FDA پیش نویس دستورالعمل ها را برای روشن شدن نظارت نظارتی قبل از عرضه در بازار منتشر کند.

کارگروه دوم انتقال صلاحیت از FDA به USDA را در مرحله جمع آوری سلول پوشش می دهد. این گروه کاری به رهبری FDA و USDA در حال تدوین روشهای خاصی برای انتقال بازرسی ها هستند.

کارگروه سوم و نهایی ، به رهبری USDA-FSIS ، برچسب گذاری را تحت پوشش قرار می دهد و وظیفه دارد اصول هماهنگ در USDA و FDA را برای برچسب گذاری محصولات ایجاد کند و ادعا کند تا از سازگاری و شفافیت اطمینان حاصل کند.

بحث برچسب زدن در ایالات متحده
برچسب زدن بحث برانگیز است. در فوریه 2018 ، انجمن پرورش دهندگان گاو آمریکایی (USCA) با ارسال طوماری به USDA-FSIS ، از آژانس خواست تا اصطلاح “گوشت” را به معنای “بافت از گوشت حیواناتی که به طور سنتی جمع آوری شده اند” محدود کند. USDA به طور رسمی به این مقاله پاسخ نداده است. در همین حال ، ایالت ها کنترل برچسب زدن را به دست خودشان گرفته اند. چندین ایالت ، مانند لوئیزیانا و میسوری ، قوانینی را تصویب کرده اند که غذاهای سلولی و گیاهی را از داشتن اصطلاحات مرسوم گوشت ، مانند “گوشت” ، “همبرگر” و “سوسیس” منع می کند ، در صورتی که این اصطلاحات محصولات را به عنوان مشتق شده از دام یا طیور به غلط نشان دهند. . اختلافات حقوقی بر سر این قوانین در لوئیزیانا ، میسوری و سایر ایالت های تصویب چنین قوانینی ادامه دارد.

در برابر این زمینه ، USDA تابستان امسال اعلام کرد که الزامات نظارتی جدیدی را برای گوشت سلول و طیور در نظر خواهد گرفت و FDA اخیراً درخواست اطلاعات (RFI) در مورد چگونگی برچسب گذاری غذاهای دریایی بر پایه سلول را صادر کرد.

تأثیر بالقوه سنگاپور در چارچوب آمریکایی و جهانی
برخلاف ایالات متحده ، جایی که چارچوب نظارتی و سیاستی حاکم بر کشاورزی متعارف باید در برابر اهداف نوآوری کشاورزی متعادل شود ، و در حالی که دو تنظیم کننده مختلف باید همسو شوند ، سنگاپور یک منظره نظارتی قابل کنترل را ارائه می دهد ، که اخیراً برای تسهیل گزینه های دیگر دوباره طراحی شده است. تولید پروتئین سنگاپور در حال حاضر بیش از 90 درصد غذای خود را وارد می کند و قصد دارد تولید مواد غذایی محلی را تا سال 2030 به 30 درصد افزایش دهد – با تمرکز بر پروتئین های جایگزین. در اوایل سال جاری ، در مارس 2020 ، آژانس غذایی سنگاپور (SFA) گروه کاری جدیدی از متخصصان ایمنی مواد غذایی تشکیل داد و به نظر می رسد یک بررسی دقیق و دقیق از فن آوری های جدید غذایی را برای رقبای تنظیم کننده های معتبر در سراسر جهان ارائه داده است.

تصویب سنگاپور احتمالاً زمینه را برای پیروی از سایر حوزه های قضایی آسیا فراهم می کند ، به ویژه کشورهای جنوب شرقی آسیا ، که ممکن است آژانس غذایی سنگاپور را به عنوان یک رهبر در نظر بگیرند. چین همچنین در حال تحقیق و توسعه گوشت مبتنی بر سلول است ، اگرچه قوانین و مقررات آن هنوز در دست تدوین است و غذاهای جدید اغلب برای تأیید زمان می برد. دولت ژاپن در سال 2020 طرحی را برای ایجاد استانداردهایی آغاز کرده است که فروش گوشت سلولی را به طور مستقیم در میان سایر منابع پروتئین جایگزین می کند.

البته ، ما انتظار داریم SFA برای تقویت بیشتر گفتگوهای نظارتی در سراسر جهان ، از جمله در ایالات متحده ، سر تکان دهد.

منتظر بودن
از FDA و USDA بخاطر سرعت بی سابقه ای که برای شفاف سازی چارچوب نظارتی گوشت های سلول ساخته شده اند ، تقدیر و تشکر می شود. اما ملاحظات فوق به این معنی است که قبل از ورود گوشت پایه سلول به بازار ایالات متحده چند مرحله دیگر خواهیم داشت.

نوآوری در کشاورزی یک تلاش دو طرفه است و ما انتظار داریم که دولت بایدن به کار خود ادامه دهد تا یک مسیر نظارتی مشخص برای گوشت مبتنی بر سلول ایجاد کند. این امر می تواند با اهداف جامع پایداری دولت جدید ، از جمله ترویج کشاورزی هوشمند با آب و هوا مطابقت داشته باشد. در کوتاه مدت ، ما احتمالاً شاهد راهنمایی های ملموس تنظیم کننده های اصلی در مورد موضوعاتی مانند ایمنی و برچسب زدن به بازار هستیم.

برای نویسندگان:

جان سی بالزانو ، یک شریک در دستگاه غذا ، دارو و دستگاه کاوینگتون ، نماینده شرکت ها و انجمن های تجاری در زمینه مسائل نظارتی و سیاست گذاری در ایالات متحده و چین در مورد مواد غذایی ، داروها ، وسایل پزشکی ، مواد آرایشی و سایر محصولات تحت نظارت است.

جسیکا پی. اوکانل ، مشاور سابق ارشد FDA و شریک دستگاه غذا ، دارو و دستگاه کاوینگتون ، به طیف وسیعی از شرکت ها و انجمن های صنفی در رابطه با تنظیم کننده های غذا و دارو و کنگره مشاوره استراتژیک ارائه می دهد.

برایان س. سیلوستر ، وكیل تنظیم مقررات USDA و مشاور ویژه در مواد غذایی ، دارویی و دستگاه تمرین كووینگتون ، به مشتریان در مورد غذا ، مکمل های غذایی ، مواد آرایشی ، داروهای بدون نسخه ، داروهای دامپزشکی و غذاهای حیوانی در طیف وسیعی از مقررات نظارتی می کند. ، قوانین و قوانین مربوط به انطباق با FDA ، USDA و تنظیم کننده های مواد غذایی و دارویی مشابه.

(برای ثبت نام در اشتراک رایگان اخبار ایمنی مواد غذایی ، اینجا را فشار دهید.)


منبع: kafsh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>