به جهت دوری ازین دو اختلال پیستون حلقه طراحی و ساخته می شود تا در داخل شیارهایی در بدنه ی پیستون نصب گردد. وجود همین میلهها از چپ کردن خودرو در سطح های ناهموار یا این که پیچها جلوگیری میکند. این آلیاژ در حرارت های دوچندان اساسی انبساط دوچندان مقداری میباشد و لذا از انبساط پیستون آلومینیومی جلوگیری می کند . طبقها هم از یک طرف به امداد محور و شاسی متصل و از سمت دیگر مهم یاری سیبک به چرخها وصل شده است. قطعاتی که حساس سیبک به هم متصل میشود، قابلیت و امکان حرکت گردشی دارد. موتورهای ماشین های درون سوز از چند قطعات و بخشهای مختلف تشکیل شدهاند که در کل انواع آن ها اثبات هست و وجودشان لازم و حیاتی. این پخی کناره باعث پیچش حلقه پیستون در هنگامی که فشار گاز احتراق از روی آن برداشته شود میگردد. باطن پیستون روغن یا این که گاز وجود داراست که وقتی بهصورت پرفشار از سوراخهای پیستون حرکت میکند، پیستون به آرامی در باطن سیلندر حرکت میکند. بوش نیز یک عدد دیگر از اجزای سیستم تعلیق خودرو است. میزان مرغوب بودن لاستیک ماشین سبب می شود که میزان چسبندگی و تماس تراز آن اصلی زمین بخش اعظم شود و سیستم تعلیق عملکرد بهتری داشته باشد. در زمان حرکت خودرو، ضربههای واردشده او‌لین تأثیر را روی لاستیک میگذارد. بوش از لاستیک طبیعی ساخته شده است. پیستون پراید همچنین کمک به خروج دود ناشی از احتراق از سیلندر میکند. کمک فنرها خود از یک پیستون تشکیل شدهاند که در یک سیلندر قرار دارد. همین خلل معمولا از لوله اگزوز خود را نشان می دهد. همین قطعات نیروی جمعشده در فنر را به خود جذب می نمایند و به تدریج آن را رها میکنند؛ به همین ترتیب، فنر یک حرکت بالا و پایینی ناگهانی ندارد. در این سیستم طبقها در بالا و زیر مرکز چرخها می باشد و در میان آنها، یک فنر پیچشی قرار دارد. به طور معمول دسته فنرها در همین سیستمها از جور فنر لول هست که کمکفنر هم در باطن همین فنر قرار دارد و رابط در میان سیستم تعلیق و شاسی ماشین است. اگر از تایپ کردن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد پیستون لیفان 620 لطفا از کاغذ ما بخواهید.

ایندکسر