[ad_1]

حمایت شده

یادداشت ویراستار: قسمت دوم این مجموعه چهار بخشی با نرم افزار SafetyChain News Food News چگونگی مقاومت در برابر مشاغل غذایی در برابر چالش های جدید سال 2021 و چگونگی پایداری برای کاهش خطرات زنجیره تأمین را بررسی می کند.

دکتر دیوید آچسون ، مدیرعامل و رئیس گروه آچسون ، اظهار داشت که شرکت های مواد غذایی برای پاسخگویی به چالش های مصرف کننده در سال 2021 به پایداری نیاز دارند.

مصرف کنندگان از مواد نگهدارنده منحرف می شوند
یک مطالعه اخیر نشان داد که از هر 10 آمریکایی هفت نفر نگران وجود مواد شیمیایی در مواد غذایی هستند. بررسی Mérieux NutriSciences و bioMérieux همچنین نشان داد که 70٪ از پاسخ دهندگان در مورد آفت کش ها ، آنتی بیوتیک ها و مکمل ها نگران هستند.

Acheson از مواد نگهدارنده به عنوان یک مشکل به ویژه برای ذهن مصرف کنندگان یاد می کند.

“وقتی صحبت از جذابیت مصرف کننده می شود ، علم ناب همیشه برنده نیست. به عنوان مثال ، مصرف کنندگان اخیراً برای تغییر در مواد نگهدارنده فشار می آورند. ” “با این حال ، هنگامی که این مواد افزودنی از محصولات حذف می شوند ، این خطرات جدیدی ایجاد می کند.”

این مطالعه همچنین نشان داد که مصرف کنندگان هنوز به باکتری ها اهمیت می دهند و دو سوم آنها به عوامل بیماری زا مانند سالمونلا و لیستریا توجه دارند.

شیطان پرستی از غذاهای فرآوری شده
آچسون می گوید به دلیل شیطان پرستی غذاهای فرآوری شده باید تعادل برقرار شود. فراخوانی برچسب های تمیز ، با گرایش به غذاهای محلی ارگانیک ، غیر GMO وجود دارد. او می گوید شرکت ها باید انعطاف پذیر باقی بمانند ، زیرا این مراحل اغلب کوچک می شوند و منقضی می شوند. شرکت های غذایی نه تنها باید نیازهای مصرف کنندگان را درک کرده و آنها را برآورده کنند ، بلکه باید از تمام خطراتی که این تغییرات ناشی از مصرف کنندگان ممکن است به دنبال داشته باشد آگاه باشند.

انتظار می رود که همه نوع غذا در همه زمان ها در دسترس باشد
آچسون گفت: “برای افزودن به پیچیدگی ، مصرف کنندگان معمولاً انتظار دارند که همه نوع غذا در همه زمان ها در دسترس باشد.”

عطش پای سیب همیشه در اوج فصل سیب نیست. و هنگام تهیه لیست وعده های غذایی برای خانواده ، مصرف کنندگان هر چند وقت یک بار به این فکر می کنند که کدام میوه ها و سبزیجات در فصل قرار دارند؟

آچسون توضیح داد که چگونه مصرف کنندگان مسئولیت غذای سالم را به عهده تولید کننده می گذارند. آنها همچنین توانایی آسیب رساندن به یک مارک تجاری را از طریق توجه رسانه ها دارند.

وی گفت: “این عوامل می تواند باعث ایجاد فشار بر روی شرکت های غذایی شود که مجبور به چرخش و تغییر مکرر هستند تا مطابق با روند جدید باشند.”

بیماری همه گیر COVID-19 فقط این نگرانی های قبلی را تشدید کرد.

بر اساس مطالعه Mérieux NutriSciences و bioMérieux ، نزدیک به 70 درصد از پاسخ دهندگان بیش از قبل از بیماری همه گیر ویروس کرونا در مورد ایمنی غذایی که می خورند نگران بودند.

ایجاد اعتماد مصرف کننده
بنابراین راه حل این نگرانی های مصرف کننده چیست؟ اکنون بیش از هر زمان دیگر ، این اعتماد است.

در مارس 2020 ، قبل از اینکه ویروس کرونا ویروس های اینچنینی را ببندد ، چارلی آرنو ، مدیر عامل مرکز یکپارچگی مواد غذایی ، سخنرانی اصلی خود را در کنفرانس جهانی ایمنی غذا (GFSI) در سیاتل ارائه داد. این سخنرانی بر این موضوع تأکید دارد که چگونه اعتماد مهمترین جنبه ناملموس هر شرکت است.

آرنو توضیح داد که چگونه مسائل ایمنی مواد غذایی به یک موضوع اعتماد بین شرکت ها و مصرف کنندگان تبدیل شده است. وی در این کنفرانس به رهبران شرکت های بزرگ و ایمنی غذا گفت که بیش از یک چهار مصرف کننده قاطعانه معتقدند که شرکت های کوچک غذایی علایق خود را بر منافع عمومی ترجیح می دهند و بیش از نیمی از مصرف کنندگان قاطعانه معتقدند که شرکت های بزرگ مواد غذایی خود اول منافع شما

برای نشان دادن پایداری در سال 2021 ، تولیدکنندگان مواد غذایی و آشامیدنی باید به ایجاد اعتماد به نفس در مصرف کننده متعهد شوند.

مصرف کنندگان نیازهای اجتماعی ، منطقی و عاطفی دارند
آرنو توضیح داد که مصرف کنندگان سه نوع نیاز دارند: اجتماعی ، منطقی و عاطفی. وی گفت این نیازها باید برطرف شود تا از ارتباط خطرناک بین مصرف کنندگان و مشاغل خلاص شود.

وی اظهار داشت كه این بدان معناست كه شركتها برای رفع نیاز منطقی باید س questionsالات بیشتری بپرسند. اما آنها همچنین باید س ethال اخلاقی “باید” را بپرسند که نیاز عاطفی را تأمین می کند.

سپس ، برای توضیح چگونگی تأمین نیازهای اجتماعی ، آرنول داستانی را از یک پنل کاربر اخیر تعریف کرد. زنی از اعضای هیئت گفت که او عضوی از گروه فیس بوک مادرش است و از آنجا اطلاعاتی در مورد خرید یا عدم خرید محصولات دریافت می کند. وی گفت: مادر به دلیل مدل قبیله ای و شبکه ای دنیای ارتباطات که در آن زندگی می کنیم ، به احتمال زیاد به این 100 مادر دیگر گوش می دهد تا پزشکان و تحقیقات.

آرنو گفت: “باید بگویم که ما از نگرانی او قدردانی می کنیم.”

ایده او این است که سعی کند انگیزه و ترس او را به عنوان یک مصرف کننده بهتر درک کند و سپس بپرسد ، “چه کاری می توانم انجام دهم تا منبعی برای شما باشم؟” به سوالات به روشی اجتماعی پاسخ دهید که نیاز منبع را تشخیص دهد. دارای گواهینامه ، متصل ، شایسته ، مطمئن و احتمالاً مهمترین ، دارای ارزشهای مشترک.

آرنو گفت: “تا زمانی که اعتماد و اطمینان را کسب نکنید ، اجازه ندارید داده ها را به اشتراک بگذارید.”

وی سه روش برای شرکت ها و افراد فراهم کرد تا اطلاعات را به روشی که مردم به آن گوش می دهند به اشتراک بگذارند.

آرنو سه پیشنهاد را برای شنوندگان قرار داد: شرکت ها باید تمام مشارکت های عمومی را با استفاده از مقادیر مشترک شروع کنند. آنها باید متعهد شوند که شفاف تر عمل کنند. و آنها باید زود و معمولاً با مشتریان درگیر شوند.

(برای ثبت نام در اشتراک رایگان اخبار ایمنی مواد غذایی ، اینجا را فشار دهید.)

[ad_2]

منبع: kafsh-news.ir