[ad_1]

نظر

ویراستار عزیز،

این از نظر FSN انتشار 18 نوامبر 2020: “سازمان غذا و دارو قوانین فدرال را برای سالمونلا طیور ارزیابی می کند” توسط استفان ماندرناخ ، AFDO. این پاسخ من است که در تاریخ 20 نوامبر 2020 ارسال کردم:

یادداشت سردبیر (از تاریخ 18 نوامبر) نشان می دهد که آقای استیون ماندرناچ ، مدیر عامل AFDO، این نظرات را در مورد موقعیت AFDO در مورد سالمونلا در اوایل پاییز ارائه داد. (نویسنده این نامه اظهار داشت كه ماندرناخ وكیل بود.)

ما یادآوری می کنیم که “واقعیت” گزاره ای است که می تواند درست یا نادرست ثابت شود. با این وجود “نظر” بیان احساسات انسان است که قابل اثبات نیست. به این ترتیب ، من می خواهم از این فرصت استفاده كنم و چند مشاهدات واقعی را ارائه دهم كه می تواند به درک بهتری از اصطلاح “قوانین سالمونلا” و موثر بودن آنها ، در صورت وجود منجر شود.

بیانیه AFDO: “اجازه دهید ابتدا با تشکر از معاون وزیر دکتر مندی برشیرز و FSIS (USDA بازرسی ایمنی غذا و غذا) برای فرصت اظهار نظر در مورد این موضوع مهم. “

واقعیت №1: دکتر مندی برشیرز ، معاون وزیر سازمان ایمنی غذایی USDA ، از نظر سیاسی به عنوان دولت فعلی ترامپ منصوب می شود. دکتر Brashears تجربه و مدارک لازم را در زمینه فن آوری مواد غذایی و میکروب شناسی مواد غذایی به اثبات رسانده است. اگرچه او دارای حق ثبت اختراعات متعددی در مورد خوراک دام برای کاهش عوامل بیماری زا در خوراک است ، با این حال ، طبق اطلاعات من ، او تجربه دست اولی در زمینه فعالیت ها ، قوانین و مقررات مربوط به FSIS کم است یا هیچ تجربه ای ندارد. بنابراین ، نظرات آن در مورد این موضوع ممکن است محدود به صلاحیت FSIS تحت قانون قابل اجرا (FMIA و PPIA) باشد. بعداً بیشتر در این باره

بیانیه AFDO: AFDO و اعضای آن از اولین مدافعانی بودند که برای تصویب اولین قوانین ملی ایمنی مواد غذایی از جمله قانون بازرسی گوشت و قانون غذای پاک 1906 با دکتر ویلی همکاری کردند. “

واقعیت شماره 2: تاریخچه: در سال 1862 ، رئیس جمهور لینکلن شیمی دان چارلز ام وتریل را به ریاست بخش شیمیایی USDA منصوب کرد که در سال 1901 به دفتر شیمی تبدیل شد. در سال 1883 ، دکتر هاروی ویلی به عنوان شیمی دان ارشد USDA منصوب شد. دکتر ویلی کار خود را به افزایش آگاهی عمومی در مورد مشکلات غذایی تقلبی اختصاص داده بود. تدوین استانداردها و کمپین های پردازش مواد غذایی برای قانون مواد غذایی پاک و داروها (PFDA).

هر دو قانون مواد غذایی پاک و داروها (PFDA) و قانون بازرسی گوشت فدرال (FMIA) در همان روز 1906 تحت هدایت دفتر شیمی USDA قانون پذیرفتند. سپس ، در سال 1927 ، اداره شیمی USDA سازماندهی مجدد شد و به سازمان غذا ، دارو و حشره کش تغییر نام داد و سپس ، در سال 1931 ، به سازمان غذا و دارو (FDA) تغییر نام داد.

در سال 1938 ، FDA PFDA را به روز کرد و قانون فدرال غذا ، دارو و مواد آرایشی (FFDCA) را ایجاد کرد و مجدداً در سال 1958 ، در پاسخ به نگرانی عمومی در مورد خطرات نامرئی ناشی از مواد شیمیایی که مستقیماً یا غیرمستقیم به مواد غذایی افزوده می شود ، اصلاحیه افزودنی غذایی برای اطمینان از ایمنی مواد مورد استفاده در غذاهای فرآوری شده ، از جمله باقیمانده داروهای حیوانی در محصولات گوشتی و مرغی.

تنها در سال 1940 بود که FDA از USDA به آژانس امنیتی فدرال منتقل شد ، که در سال 1953 به وزارت بهداشت ، آموزش و رفاه تبدیل شد – اکنون وزارت بهداشت و خدمات انسانی (HHS).

FDA پس از گذراندن حدود یک دهه در مرحله پیش نویس ، قانون مدرنیزاسیون ایمنی مواد غذایی (FSMA) را ایجاد کرد که توسط رئیس جمهور باراک اوباما در 4 ژانویه 2011 امضا شد. FSMA به FDA ارگانهای جدیدی برای تنظیم رژیم غذایی افزایش یافته ، جمع آوری و پردازش شد.

متأسفانه ، از سال 1906 ، FMIA هرگز به روز نشده است ، اگرچه در سال 1957 کنگره قانون بازرسی طیور را تصویب کرد.

نتیجه گیری: در حالی که دکتر ویلی نقش مهمی در PFDA دارد ، اما تاریخ اطمینان او را برای شرکت در FMIA نمی دهد. بنابراین ، به نظر می رسد AFDO با PFDA ، FFDCA و احتمالاً FSMA درگیر بوده است ، و نه با FMIA یا PPIA. همچنین ، هنگام بررسی عضویت در هیئت AFDO ، تنها کارمند FSIS ذکر شده ، کارلین کوکروم وکیلی است که اخیراً از USDA-OGC به FSIS پیوسته است و فعالیتهای میدانی قبلی FSIS را لیست نمی کند.

بیانیه AFDO: در حالی که ما این کار را ادامه می دهیم ، با تمرکز بر بهبود نتایج برای افراد سالم 2030 ، چندین مفاهیم کلیدی برای سالمونلا را شناسایی کرده ایم. . . . “

واقعیت 3: همانطور که اکثر مردم می دانند ، افراد سالم 2030 اهداف مبتنی بر داده ملی را برای بهبود سلامت و رفاه طی دهه آینده تعیین می کند. کل این برنامه توسط HHS / ODPHP میزبانی و مدیریت می شود و شامل 355 هدف اساسی (یا قابل اندازه گیری) و همچنین اهداف توسعه و تحقیق است. Healthy People 2030 شامل طیف گسترده ای از اهداف است که توسط گروه های کاری متشکل از متخصصان موضوعات خاص (SME) در موضوعات خاص توسعه یافته است. FSIS عضو کارگروه ایمنی غذا است که 5 دفتر مهم دیگر فدرال در خارج از USDA دارد. متأسفانه ، وب سایت فعلی FSIS شامل هیچ هدف خاصی یا هدف Healthy People 2030 نیست که این آژانس روی آن کار می کند.

بیانیه AFDO: AFDO و اعضای آن از مشارکت با همه افرادی که در سیستم ایمنی غذا شرکت دارند لذت می برند تا در سال 2030 اهداف کاهش سالمونلا برآورده شده و از این تعداد فراتر رود و منجر به این می شود که افراد کمتری تحت تأثیر بیماری های غذایی قرار گیرند.

واقعیت شماره 4: در حالی که من از تلاش های AFDO برای حمایت از اهداف کاهش 2030 سالمونلا استقبال می کنم ، قبل از اینکه موضوعی در مورد گوشت و مرغ ادامه یابد ، قوانین فعلی ، FMIA و PPIA باید اصلاح شوند یا قوانین دیگری برای اطمینان از نظارت فدرال بر مسائل ایمنی مواد غذایی در مزارع قبل از برداشت توسط USDA و FDA وضع خواهد شد.

لطفا توجه داشته باشید که نه USDA / APHIS ، نه USDA / FSIS ، نه FDA / CVM و نه FDA / CFSAN صلاحیت صلاحیت مزرعه را در زمینه ایمنی مواد غذایی ندارند. در حالی که صلاحیت APHIS در مورد بیماریهای حیوانات و CVM برای کنترل سو abuse مصرف مواد مخدر است ، اما هیچ یک از این ارگانها سایر موارد مربوط به بهداشت عمومی یا ایمنی مواد غذایی مربوط به طیور و دامها و احتمال وجود مداوم میکروبی در آنها را پوشش نمی دهد. خوراک یا خوراک دام – به عنوان حامل.

اگرچه FSIS ، APHIS و CDC تلاش کرده اند حیواناتی را که ممکن است عفونت های مربوط به سالمونلا را پنهان کرده و گسترش دهند ، ردیابی کنند ، اما این صنعت جلوی هرگونه تلاش را گرفته است. این در نشان داده شده است نیویورک تایمز مقالات سال گذشته

این که آیا به سالمونلا “زنا” می زنیم یا نه ، میکروب از دستورات انسان اطاعت نمی کند. برای کنترل این عوامل بیماری زا ، مقررات باید اصلاح شوند ، در غیر این صورت بازارهای طیور یا گوشت در صنعت باید با این تفاهم مصرف شود که حتی اگر مهر “USDA Insigned & Passed” روی محصول وجود داشته باشد ، از نظر چربی بررسی نمی شود وجود عوامل بیماری زا قبل از استفاده از این مهر و موم – بنابراین اجازه دهید خریدار – مصرف کننده – از خطر این عوامل بیماری زا بر حذر داشته و محصول را بر این اساس اداره کنید.

توجه: نظرات من بر اساس تجربه بیش از 45 ساله من در زمینه بهداشت عمومی و ایمنی مواد غذایی است ، با 9 سال به عنوان دامپزشک دولتی و بیش از 35 سال در USDA / FSIS – شروع به عنوان دامپزشک رشته و پایان کار من در بالا به عنوان رئیس آژانس PHV. و مدیر ارشد شیمی ، سم شناسی و علوم وابسته. علاوه بر این ، اگرچه وکیل نیستم ، اما دوره های جامعی را برای فارغ التحصیلان تمام قوانین غذا و داروی آمریکا از بهترین دانشگاه های آمریکا گذرانده ام. علاوه بر این ، من مطابق با الزامات FDA / FSMA برای PCQI مجاز هستم.

با تشکر از فرصتی که برای اظهار نظر ارائه دادید

– دکتر پت باسو
بنیانگذار و صاحب Food، Drug و HACCP Consulting LLC


یادداشت ویراستار: ما می خواهیم از خوانندگان خود بشنویم. نامه ها برای ویراستار از طریق ارسال می شود با ما تماس بگیرید در وب سایت ما

(برای ثبت نام در اشتراک رایگان اخبار ایمنی مواد غذایی ، اینجا را فشار دهید.)

[ad_2]

منبع: kafsh-news.ir