مقررات ایمنی طیور ما کار نمی کند: زمان حذف آنها است


نظر مشارکت

25 سال پیش ، هنگامی که من مدیر سرویس بازرسی و ایمنی غذا (FSIS) وزارت کشاورزی ایالات متحده بودم ، به معرفی یک برنامه جدید نظارتی ایمنی مواد غذایی برای جلوگیری از بیماری های منتقله از گوشت و مرغ کمک کردم. ما این برنامه را در پاسخ به شیوع فاجعه آمیز تاریخی این بیماری در سال 1992-93 ایجاد کردیم که ناشی از گوشت گاو آلوده به یک گونه مخصوصاً خطرناک E. coli به نام E. coli O157: H7 است.

این قوانین برای گوشت گاو م effectiveثر بود ، زیرا ما مبنای علمی برای اعلام یک گونه خاص از E. coli به عنوان زناکار داشتیم. این بدان معنی است که USDA می تواند از ابزار آزمایش و اجرای خود برای محافظت از عوامل بیماری زا در برابر محصولات گوشت گاو استفاده کند و این صنعت انگیزه نظارتی قدرتمندی برای توسعه و اجرای اقدامات پیشگیرانه نوآورانه دارد. در آن زمان ، این پیشرفت بزرگی در زمینه ایمنی مواد غذایی بود. اما در حالی که برنامه FSIS ایمنی گوشت گاو را بهبود بخشیده است ، مقررات طیور آن نتوانسته است به میزان قابل توجهی بسیاری از بیماری ها و مرگ ناشی از دو باکتری خطرناک دیگر – سالمونلا و کمپیلوباکتر – را که اغلب در مرغ و بوقلمون وجود دارد ، کاهش دهد.

این مسئله برای سلامت عمومی و اطمینان مصرف کننده به ایمنی طیور حیاتی است. این دو باکتری نگران کننده بیش از 70 درصد بیماری ها را که اغلب از طریق غذا منتقل می شوند و توسط مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها از طریق سیستم نظارت بر FoodNet ردیابی می شوند ، تشکیل می دهند و سالانه حدود 1.9 میلیون آمریکایی را تحت تأثیر قرار می دهد. حدود 21٪ موارد سالمونلا و بیش از 66٪ موارد کمپیلوباکتر مخصوص پرندگان است.

توضیح این شکست به طرز دردناکی واضح است: آنچه ما 25 سال پیش نوآوری می دانستیم اکنون برای این عوامل بیماریزا بسیار قدیمی است. قوانین ایمنی طیور FSIS بسیار عقب تر از علم تکامل یافته بیماری های منتقله از غذا است و شامل آنچه دولت و صنعت در مورد پیشگیری از بیماری های منتقله از طریق غذا از این دو باکتری می دانند نیست.

بر اساس آنچه در اوایل دهه 1990 می دانستیم ، استانداردهای به اصطلاح اثر سالمونلا را به عنوان یک دسته کلی و گسترده از ارگانیسم های مرتبط در طیور تعریف کردیم. FSIS اکنون از این “استانداردها” بعنوان یک معیار برای نظارت بر اثربخشی مراحلی که برای کشتارگاه ها به منظور جلوگیری از آلودگی بیش از حد طیور به سالمونلا استفاده می شود ، استفاده می کند.

با این حال ، این استانداردها در مورد محصولات اولیه خود اعمال نمی شوند.

بعلاوه ، آنها توسط قانون قابل اجرا نیستند. در نتیجه ، FSIS ، علیرغم استانداردهای عملکرد خاص خود ، که نشان می دهد عملکرد کشتارگاه ضعیف است ، محصولات مرغ خام آلوده به سالمونلا را مرتباً مورد بازرسی و انتقال قرار می دهد.

علاوه بر این ، دانشمندان دولت ، صنعت و دانشگاه از قبل می دانند که بیشتر بیماری های مرتبط با سالمونلا و مرگ و میر ناشی از تعداد انگشت شماری از گونه های باکتریایی خاص است ، همانطور که گونه های خاص E. coli بسیار مضرتر و کشنده تر از E. coli های عمومی هستند. . زمان آن فرا رسیده است که FSIS این علم را در نظر بگیرد و استانداردهای قابل قبولی را برای محصولات نهایی برای انواع خاصی از سالمونلا که مردم دریافت می کنند ، تعیین کند ، همانطور که 25 سال پیش برای E. coli برای اولین بار این کار را انجام دادند. FSIS باید استانداردهای علمی و عملی را برای محصولات و کمپیلوباکتر ایجاد کند.

ما همچنین اکنون می دانیم که گونه های خطرناک سالمونلا و کمپیلوباکتر معمولاً از مرغ های مزرعه سرچشمه می گیرند و قبل از رسیدن جوجه ها به کشتارگاه به گله ها و مزارع تولید مثل گسترش می یابند. و ما می دانیم که این باکتری های بد در این مرحله از مراحل اولیه تولید قابل کنترل هستند. FSIS و مشاوران علمی مستقل آن این را می گویند و برخی از تولید کنندگان برجسته طیور در حال انجام اقدامات بهداشتی بهبود یافته و استفاده از واکسن در مزرعه برای کاهش آلودگی سالمونلا به پرندگان وارد کشتارگاه ها هستند. بنابراین ، ما می دانیم که پیشگیری بهتر امکان پذیر است.

با این حال ، سیستم نظارتی FSIS شامل الزاماتی برای مرغداران برای اعمال اقدامات كنترلی در مزارع یا حتی آگاهی از كیفیت میكروبی مرغ های وارد شده به تاسیسات آنها نیست. این روش دیگری است که در آن برنامه FSIS از علم ایمنی غذا و بهترین روشهای فعلی برای جلوگیری از مشکلات ایمنی غذا بسیار عقب است.

من زمانی که معاون کمیساریای غذا و دامپزشکی FDA در سال های 2010-2016 بودم ، نظارت بر اجرای قانون مدرنیزاسیون ایمنی غذا را داشتم. این قانون و قوانین اجرایی FDA ، که در مورد همه مواد غذایی به غیر از گوشت ، مرغ و برخی محصولات تخم مرغ تنظیم شده توسط FSIS اعمال می شود ، تولیدکنندگان و پردازنده های مواد غذایی را ملزم می کند تا ایمنی مواد اولیه خود را از نزدیک کنترل کنند و تأمین کنند که تأمین کنندگان آنها اقدامات مناسب برای خطرات ، مانند آلودگی باکتریایی را به حداقل برسانید. این جز component اصلی بهترین روشهای ایمنی غذایی مدرن است.

همین اصل و الزامات مشابه باید در مورد گوشت و مرغ اعمال شود ، اما در برنامه FSIS گنجانده نشده است. این غیر قابل قبول است.

این اشتباهات نظارتی و بیماری های ناشی از آن باعث شده است Stop Foodborne Illness ، سازمان مصرف کننده ای که من رئیس آن می باشم ، به مرکز علوم منافع عمومی ، گزارش های مصرف کننده و فدراسیون مصرف کنندگان آمریکا بپیوندد و به دنبال مدرنیزاسیون تاخیری برنامه FSIS باشد. برای ایمنی پرندگان. ما از USDA و FSIS می خواهیم که روندهای تعامل ذینفعان و قانون سازی را بلافاصله آغاز کنند تا استانداردهای عملیاتی نهایی را ایجاد کنند و شرکت های مرغداری را ملزم به اجرای و آزمایش برنامه های پیشگیری در مزرعه کند.

ما می فهمیم که مشکلات فنی پیچیده است و روند آن زمان می برد. اما اصول ایمنی غذا و اهداف حمایت از مصرف کننده روشن است. زمان آن فرا رسیده است که USDA مردم را دور هم جمع کرده و کارهایی را انجام می دهد تا سیستم نظارتی FSIS و علائم بازرسی مرغ برای سلامت عمومی م somethingثر باشد.

مایک تیلور

درباره نویسنده: مایک تیلور ، رئیس هیئت مدیره Stop Foodborne Illness ، یک گروه مصرف کننده غیرانتفاعی است که یک گروه 25 ساله است و از قربانیان بیماری های ناشی از غذا و خانواده های آنها حمایت می کند و آنها را در تلاش برای جلوگیری از بیماری دیگران تحت حمایت قرار می دهد. تیلور پیش از این معاون FDA بود کمیساریای غذا و دامپزشکی از سال 2010 تا اواسط سال 2016. اولین تور دولت وی به عنوان وكیل كارمند در FDA آغاز شد ، جایی كه وی بر روی برچسب های ایمنی و تغذیه غذاهای دریایی كار می كرد. بعداً تیلور برای سرویس ایمنی و بازرسی مواد غذایی USDA کار کرد و در آنجا به عنوان دبیر ایمنی غذا منصوب شد. تیلور کارمند دولت بود که پس از شیوع مرگبار همبرگر جک در جعبه از سال 1992 تا 1993 ، تصمیم گرفت که عامل بیماریزای E. coli O157: H7 جایگزین گوشت باشد. تیلور همچنین در بخش خصوصی وکالت داشته است.

(برای ثبت نام در اشتراک رایگان اخبار ایمنی مواد غذایی ، اینجا را فشار دهید.)


منبع: kafsh-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>