مدیر Pocket Card Jockey مسیر طولانی تا بندر سیار خود را شرح می دهد


شما می توانید با پرسیدن اینکه بهترین بازی نینتندو 3DS چیست؟ فردی که فعالانه با بازی های اصلی تعامل دارد، می تواند با اطمینان با آنها تعامل داشته باشد The Legend of Zelda: A Link Between Worlds یا نشان آتش: بیداری . شخصی را پیدا کنید که در صحنه گسترده تر نقش داشته باشد و تیترهایی مانند آن را خواهید شنید فرار صفر: آخرین پاداش فضیلت یا شجاع پیش فرض است وارد گفتگو شوید اما یک بازیکن واقعا گیک می تواند پاسخ واقعی تری به شما بدهد: جوکی کارت جیبی .

https://www.youtube.com/watch?v=7yCMzdZOaew

صادر شد جوکی کارت جیبی در سال 2013، و یکی از غیر معمول ترین بازی های نینتندو است. در صحنه افتتاحیه، یک جوکی پس از هل دادن توسط اسب، تجربه نزدیک به مرگ را دارد. در سفر خود به زندگی پس از مرگ، آنها با شکلی از خدا ملاقات می کنند که به آنها فرصتی دوباره برای زندگی می دهد تا زمانی که قول می دهند شوالیه های قهرمان شوند. برای کمک به آنها در این امر، خدا به آنها قدرت می دهد تا بر روی اسب بپرند و یک نفره دراز کنند. این فرض به خودی خود به اندازه کافی عجیب خواهد بود، اما به اندازه کافی عجیب، توسط استودیوی Pokémon Game Freak توسعه داده شده است.

ده سال پس از انتشار اولیه، بازی شگفت انگیز 3DS جان تازه ای در Apple Arcade پیدا کرد. جاکی کارت جیبی: سوار! به طور نامحسوس بازی اصلی را به لمس منتقل می کند. این بندر آنقدر صاف است که به نظر می رسد مدت ها پیش باید اتفاق می افتاد – و بسته به اینکه در کدام قسمت از جهان بودید، برای مدتی اینطور بود. پیش از راه‌اندازی امروز، کارگردان ماسائو تایا با Digital Trends درباره قرارداد صحبت کرد جوکی کارت جیبی راهی طولانی برای راه اندازی جهانی موبایل. برای رسیدن به این هدف، Game Freak فقط نیاز به یک فشار اضافی از طرف یک پایه خاص داشت.

روی علامت شما

برای کسانی که فقط Game Freak for Pokémon را می شناسند، ممکن است به نظر برسد جوکی کارت جیبی به عنوان یک پروژه چپ. این یک نسخه عجیب و غریب است که از یک استودیوی مستقل کوچک انتظار دارید، نه توسعه دهنده غول پیکری که مسئول یکی از سودآورترین فرنچایزهای بازی است. تایا بینشی در مورد چگونگی ساختار Game Freak ارائه می دهد و به تیم اجازه می دهد پروژه های کوچکتر را بین پوکمون فشرده کند.

تایا به Digital Trends گفت: «در Game Freak، ما یک برنامه داخلی به نام Gear Project داریم. “در این برنامه، اگر افراد کافی با ایده ای که یک کارمند مطرح کرده است موافق باشند، آن افراد تیمی را برای شروع توسعه یک نمونه اولیه تشکیل می دهند. اساساً هیچ محدودیتی برای مشارکت وجود ندارد. نمونه اولیه طی چند ماه توسعه می یابد. سپس به صورت داخلی بررسی شد. اگر خیلی جالب بود، ما سعی خواهیم کرد آن را به عنوان یک محصول منتشر کنیم، افراد بیشتری روی آن کار کنند و توسعه را در مقیاس شروع کنیم.”

Jumping in Pocket Card Jockey: Ride On!

این ساختار بود که به استودیو اجازه انتشار داد جوکی کارت جیبی در همان سال راه اندازی شد پوکمون ایکس من من در Nintendo 3DS در ژاپن و سه سال بعد در ایالات متحده. این بازی 7 دلاری به کارگردانی تایا، به لطف پیش‌فرض وحشی‌اش که توسط یک حلقه گیم‌پلی اعتیادآور پشتیبانی می‌شود، به یک موفقیت فوری تبدیل شد. در نسخه 3DS، یک صفحه پرش ها را نشان می دهد، در حالی که صفحه لمسی پایینی بازیکنان را وادار می کند تا انواع بازی یک نفره (مخصوصا گلف) را انجام دهند که در آن باید پشته های کارت ها را با کلیک کردن بر روی آنها به ترتیب اعداد پاک کنند. سواری های موفقیت آمیز به اسب های آنها اشتیاق و استقامت بیشتری می بخشد که به نوبه خود به آنها کمک می کند سریعتر بدود.

این همه قبل از ورود به سیستم پرورش اسب است، که به بازیکنان اجازه می دهد تا میراث اسب را پس از اینکه در سن چهار سالگی به مرتع برده شدند، ادامه دهند.

ایده نوآورانه Game Freak موفقیت کمی را برای آن به ارمغان آورد که باعث شد این استودیو یک پایگاه تخصصی طرفداران خاص داشته باشد. در حالی که این پروژه ممکن است یک پروژه جانبی آسان برای تیم به نظر برسد که بین عناوین جاه طلبانه پوکمون قرار بگیرد، تایا اشاره می کند که بازی هایی مانند جوکی کارت جیبی جمع آوری آن در واقع دشوارتر است.

آلتای می گوید: «توسعه بازی به معنای تلاش برای دستکاری منابع محدود از نظر بودجه و کارکنان و همچنین زمان بود. واقعاً، این به خودی خود مانند یک بازی است. توسعه در مقیاس کوچک شبیه به انتخاب حالت سخت است. من به Game Freak پیوستم زیرا عاشق بازی هستم و معمولاً از آن دسته افرادی هستم که حالت سخت را انتخاب می کنم، بنابراین از این کار بسیار لذت بردم. روزهایی بود که از خواب حق بیمه کافی دریافت نمی کردم، اما احساس می کنم که هستم غرق در بازی

نشست

تا کنون پیدا شده است جوکی کارت جیبی پس از راه اندازی اولیه Game Freak، موفقیت کند بود. این عنوان هرگز به نینتندو سوییچ منتقل نشد، و تا حد زیادی آن را به فروشگاه الکترونیکی نینتندو 3DS قفل کرد. سفر این فرنچایز برای گیمرهای ژاپنی کمی متفاوت بوده است. این بازی در سال 2014 یک پورت کوتاه مدت برای اندروید و iOS دریافت کرد، اما یک سال بعد متوقف شد. در آن زمان، طرفداران در سراسر جهان به طور فعال در مورد رسیدن نسخه موبایل به مناطق جدید صحبت می کردند. با این حال، تایا توضیح می‌دهد که جاه‌طلبی‌های اولیه موبایل کنار گذاشته شد، زیرا استودیو به سادگی نمی‌توانست بفهمد که چگونه معماری رایگان بازی را پیاده‌سازی کند.

تایا می گوید: «با نگاهی به این که چقدر مطلوب است جوکی کارت جیبی پس از انتشار نینتندو 3DS، ایده اولیه ما این بود که آن را در دستگاه های تلفن همراه قابل پخش کنیم. ما آن را به عنوان یک بازی رایگان (F2P) فقط در ژاپن منتشر کردیم، اما از نظر تجاری خوب عمل نکرد. فکر می‌کنم برای اینکه بتوانیم آن را به عنوان یک عنوان F2P عرضه کنیم و از آن سود ببریم، باید سبک بازی F2P را تطبیق دهیم، اما حتی به عنوان کارگردان Game Freak من دانش کافی برای انجام این کار را نداشتم.”

بازی یک نفره در Pocket Card Jockey: Ride On ظاهر می شود!

این وظیفه مانعی بر سر راه فرنچایز قرار می دهد و آن را در پشت سر قرار می دهد زیرا استودیو به سمت پروژه های بزرگ بی شماری می رود. Game Freak مراقب خواهد بود که در این زمان بازسازی یا نسخه جدیدی را انجام ندهد، اگرچه اشتیاق مداوم طرفداران تیم را پشت سر ایده بازسازی در زمانی که زمان آن فرا رسید، نگه می دارد. ترفند این است که بر اساس آن انتظارات بالای طرفداران را برآورده کنیم.

به گفته تایا، زمانی که اپل آرکید در ژاپن شروع به رشد کند، فرصت مناسبی به وجود خواهد آمد. به دلیل ساختار منحصربه‌فرد سرویس بازی‌های موبایل، Game Freak توانست حد وسطی پیدا کند که به بهترین وجه با تخصص طراحی آن سازگار باشد. تایا می‌گوید: «با توجه به اینکه Apple Arcade نیازی به خرید درون‌برنامه‌ای به جز هزینه خدمات اشتراک ندارد، نیازی به بازسازی بازی F2P وجود نداشت، بنابراین فکر کردیم تمام تلاش خود را برای خوشحال کردن طرفداران انجام می‌دهیم.

مسابقات اسب دوانی از منظری از بالا به پایین در Pocket Card Jockey: Ride On نشان داده شده است!

در حالی که این اعلامیه ممکن است در همه نشریات اصلی تیتر یک نشده باشد، این یک لحظه پیروزمندانه برای طرفدارانی بود که یک دهه منتظر این بازی بودند. جوکی کارت جیبی روی گوشی هایشان در حالی که تیم می دانست که شور و اشتیاق زیادی برای بازی وجود دارد، تایا از این که چقدر این تصمیم روی هواداران تأثیر گذاشت شگفت زده شد.

زمانی که اعلام شد این بازی به مجموعه اپل آرکید اضافه خواهد شد، واکنش بسیار بزرگی در ژاپن با تمایل به جوکی کارت جیبی در توییتر.” “وقتی تعداد آیتم های خوانده نشده جدید در برنامه توییتر من به 999 رسید، بسیار شگفت زده شدم. و از اینکه تعداد بازیکنانی که منتظر آن بودند شگفت زده شدم.”

سوار شدن

برای طرفداران نسخه اصلی، سوار شوید! این یک سازگاری تلفن همراه خوب است که می توان امیدوار بود. بازی پایه یک دهه بعد شروع شد و با کنترل های اشاره و کلیک کاملاً رضایت بخش به نظر می رسد. چند تغییر قابل توجه در اینجا و آنجا وجود دارد، مانند اضافه شدن پاداش ورود روزانه که به آیتم ها پاداش می دهد و تنظیم دیالوگ هایی که شامل نام شخصیت اصلی می شود – کنار گذاشتن آیفون به عنوان یک پلت فرم یک نفره، اما همان ساختار اولیه باقی می ماند.

اسب‌ها تا خط پایان در Pocket Card Jockey: Ride On!

مشکل اصلی از ترکیب دو صفحه اطلاعات در یک صفحه است، چیزی که Game Freak با ضربات اولیه خود در یک پورت قابل حمل برای شکستن آن تلاش می کرد.

تایا می‌گوید: «در صحنه‌های مسابقه در نسخه 3DS، می‌توانید اسب‌ها را در حال پریدن در بالای صفحه ببینید. “این صفحه برای نشان دادن پیشرفت مسابقه است. صفحه پایین برای اطلاعات مهم تر است، بنابراین برای کاربر آسان تر است که انواع کارت های ویژه توزیع شده در مسیر و موقعیت ها را ببیند. تمرکز همه چیز برای ما دشوار بود. اطلاعات روی دو صفحه در نسخه 3DS در یک صفحه هنگام ایجاد نسخه تلفن همراه F2P”.

نسخه موبایل 2014 سعی کرد این مشکل را با دکمه ای برای جابجایی بین بالا و پایین صفحه حل کند که زیباترین ظاهر نبود. نسخه جدید این مشکل را با به روز رسانی گرافیک مسابقه به سه بعدی کامل به جای تکیه بر رندر دو بعدی از مسیر مسابقه حل می کند. این یک راه حل بدون درز است که اطلاعات ضروری موجود در نسخه اصلی را قربانی نمی کند. انیمیشن سه‌بعدی پرش‌ها را شدیدتر و پویاتر می‌کند، و تصویر واضح‌تری از نحوه انجام مسابقات ارائه می‌کند (تایا می‌گوید تصاویر «سطح بالایی از واقع‌گرایی» ارائه می‌کنند، که وقتی به اسب‌های کارتونی آنها با سرهای بزرگ نگاه می‌کنیم ایده‌ای جالب است. ).

اگرچه ممکن است زمان عجیبی به نظر برسد بگو جیبی کارت سوار علاوه بر این در تلفن همراه سوار شوید! این اتفاق در یک زمان بحرانی خاص رخ می دهد. Nintendo 3DS eShop رسماً در 27 مارس سال جاری تعطیل می شود، که برای بازی های کوچکتر مانند فاجعه است. جوکی کارت جیبی که هرگز نسخه واقعی دریافت نکرد. پس از بسته شدن فروشگاه نینتندو، زمان از دست خواهد رفت. تایا این راه اندازی را جشن می گیرد به موقع رانندگی کنید! این کاملا تصادفی است، اما این یک تصادف خوشحال کننده است که باعث می شود این یک تلاش حفاظتی تصادفی باشد.

نمی توانم کمک کنم اما غم انگیز است زیرا بازی های جالب دیگری نیز وجود داشت جوکی کارت جیبی در فروشگاه آنلاین 3DS.” “اما از این واقعیت که ما می توانیم نسخه Apple Arcade را در حال حاضر منتشر کنیم بسیار خوشحالم تا همچنان بازی را برای طرفداران نسخه اصلی و افرادی که اخیراً به آن علاقه مند شده اند ارائه دهیم.”

برای آن طرفداران قدیمی، Pocket Card Jockey: Ride On! یک پیروزی کوچک این گواه این است که یک جامعه اختصاصی می‌تواند با زنده نگه داشتن عجیب‌ترین گوشه‌های تاریخ بازی‌ها، تأثیر مثبتی روی بازی‌ها بگذارد. با توجه به اینکه استودیوی پشت آن در بیشتر دوران حرفه ای خود به Pokemon علاقه زیادی داشته است، این یک دستاورد بسیار چشمگیر است. در حالی که فرنچایز شتاب جدیدی دارد، Game Freak هنوز جلوتر از خود نگرفته است. در حال حاضر، رویکردی آرام و پیوسته برای بازگرداندن سریال در پیش گرفته است، با مناظری که روی آن تنظیم شده است. سوار شوید! قبل از شروع مسابقه کامل

تایا می‌گوید: «ما به بازخوردها و بازخوردهایی که می‌گیریم برای بهبودهای بیشتر برای تلاش و ارائه کشش بیشتر نگاه می‌کنیم. ما بر اساس این تجربه در نظر خواهیم گرفت که در آینده چه کاری انجام دهیم.»

جاکی کارت جیبی: سوار! اکنون در دستگاه های iOS از طریق Apple Arcade در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik android rat duşakabin fiyatları hack forum fethiye escort bayan escort - vip elit escort html nullednulled themesMobil Ödeme Bozdurmarekorbetgenco bahis