[ad_1]

موسسه گوشت آمریکای شمالی (NAMI) احتمالاً پرونده پیشنهادی کالیفرنیا 12 را که دادگاه تجدیدنظر منطقه 9 بارها از شنیدن آن خودداری کرده است ، در دادگاه عالی ایالات متحده بررسی می کند.

ارسال شده توسط رای دهندگان در کالیفرنیا عمدتا در نوامبر 2018 ، Prop 12 مورد نیاز فضایی را برای تولید خوک و گوساله از گوساله ها در کالیفرنیا ایجاد می کند.

در جستجوی خود ، NAMI از طرف وزارت دادگستری به نمایندگی از ایالات متحده و دادستان های كل 20 دادستان كل كشور در جستجوی انتشار مجدد شماره 9 زنجیره ، كه منتقل نشده بود ، از پشتیبانی برخوردار بود.

وکلای NAMI توضیح دادند: “پیشنهاد کالیفرنیا 12 ، فروش گوشت خوک و گوشت گاو سبوس دار وارد شده به کالیفرنیا را در صورتی که کشاورزان سایر ایالت ها و کشورها از الزامات بی سابقه بسته شدن حیوانات که توسط کالیفرنیا پذیرفته نشده است ، پیروی نکنند ، منع کرده است.” “این مانع تجاری به وضوح بند تجاری و فدرالیسم بین ایالتی را نقض می کند زیرا (1) تجارت خارج کالیفرنیا را تنظیم می کند ، (2) از کشاورزان کالیفرنیایی در برابر رقابت در خارج از ایالت محافظت می کند ، و (3) بار بزرگی را بر تجارت بین ایالتی تحمیل می کند که بیش از همه مزایای محلی “

NAMI به دنبال بازبینی بین بانکی بود ، این بدان معناست که همه داوران دوره نهم را شامل می شود ، نه وقت پاره وقت معمول “زیرا كنترل نظریه دیوان عالی كشور را نادیده می گیرد و با تصمیمات این طرح و سایر زنجیره ها مغایرت دارد.”

طبق NAMI ، مقررات فراسرزمینی توسط دیوان عالی كشور محدود شده است كه معتقد است “ایالت ها و آبادانی ها برای كنترل تجارت در سایر كشورها نمی توانند محدودیت هایی را برای صادرات یا واردات اعمال كنند”.

بررسی بی ادعا en banc ، زنجیره نهم “این اصل اساسی را به یک حرف مرده در زنجیره تبدیل می کند ، با این فرض که فقط برای” کنترل قیمت یا تعیین قیمت “اعمال می شود[s]. “”

“این محدودیت خودسرانه منع قانون اساسی در مقررات فراسرزمینی با تصمیم دیوان عالی کشور مغایرت دارد کربن NAMI استدلال می کند – که دکترین فرا سرزمینی را در قانونی که تنظیم قیمت نیست ، اعمال می کند – و با تصمیمات این زنجیره و سایر زنجیره هایی که مقررات خارج از سرزمین خارج از زمینه کنترل قیمت را نقض کرده اند.

Prop 12 به اجرا درآمد 1 ژانویه 2020 ، نیاز به گوساله های گوساله حداقل 43 متر مربع از سطح زمین قابل استفاده است و از 1 ژانویه 2022 ، خروس های تولیدی باید حداقل 24 متر مربع از سطح زمین قابل استفاده داشته باشند.

NAMI مقررات کالیفرنیا را برای نگهداری حیوانات در مرزهای خود به چالش نمی کشد.

همانطور که NAMI نشان داده است – و هیچ کس بحثی نکرده است – ممنوعیت فروش به نفع حمایت از مصرف کننده نیست. و کالیفرنیا منافع محلی قانونی در تنظیم نحوه نگهداری حیوانات مزرعه در خارج از مرزهای آن ندارد.

آمریکا از طریق اعلامیه های اعضای خود نشان داد و همانطور که توسط دوستانه ارائه شده در حمایت تایید شد ، ممنوعیت فروش تأثیر مخربی بر تولید خوک و گوشت گاو خواهد داشت.

“این تولیدکنندگان گوشت خوک و گوشت گاو را به انتخاب هابسون قرار می دهد: یا دست از بازار کالیفرنیا بردارند و توانایی سرویس دهی به 39 میلیون مصرف کننده ، 12 درصد از بازار ایالات متحده را از دست بدهند. یا صدها میلیون دلار برای بازسازی امکانات موجود خود و ساخت امکانات جدید برای تأمین نیازهای بی سابقه پیشنهاد 12 خرج کنید. در هر صورت ، ممنوعیت فروش هزینه های قابل توجهی را به هزاران مشاغل و کشاورزان در سراسر کشور تحمیل می کند. ممکن است توسط کالیفرنیا به دلیل مصونیت از اصلاحیه یازدهم احیا شود. “NAMI در تلاش است.

یک هیئت تجدیدنظر با سه قاضی به اتفاق آرا درخواست تجدید نظر را رد کرد. این انکار پس از وزارت دادگستری (DOJ) صورت گرفت استمن یک ارتباط کوتاه برای حمایت از دادخواست موسسه گوشت برای تمرین با انتقال بانکی از دادگاه منطقه تهیه کردم.

کشورهای حامی NAMI شامل ایندیانا ، آلاباما ، آلاسکا ، آرکانزاس ، جورجیا ، آیووا ، کانزاس ، لوئیزیانا ، میسوری ، مونتانا ، نبراسکا ، داکوتای شمالی ، اوهایو ، اوکلاهما ، کارولینای جنوبی ، داکوتای جنوبی ، تگزاس ، یوتا و ویرجینیا غربی هستند. amicus مفصل جداگانه کوتاه.

NAMI ادعا می کند که Prop 12 با تحمیل تعهدات به رقبا در خارج از کشور در تلاش برای کمک به تولید کنندگان محلی گوشت خوک و گوشت گاو ، مانعی در تجارت ایجاد می کند. Prop 12 از ایالت خارج می شود و فروش گوشت خوک یا گوشت گاو فرآوری نشده در کالیفرنیا را از حیواناتی که به روشی برآورده نمی کند و شرایط کالیفرنیا را برآورده نمی کند ، ممنوع می کند. در نتیجه ، Prop 12 استانداردهای نگهداری برای پرورش خوک و گوساله را در هر نقطه از ایالات متحده یا هر کشور خارجی تعیین می کند.

پیشنهاد 12 علاوه بر منع استفاده از قفس در مزارع در کالیفرنیا ، فروش تخم مرغ ، گوشت خوک و گوشت گاو از سیستم های بسته شدن قفس – بدون در نظر گرفتن محل نگهداری حیوانات را ممنوع می کند. NAMI گفت با این قانون مخالف است زیرا این امر به زنجیره غذایی کشور آسیب می رساند و هزینه های تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

تجزیه و تحلیل اقتصادی انجام شده برای ایالت کالیفرنیا پیش بینی می کند که قیمت های مصرف کننده افزایش می یابد زیرا تولیدکنندگان مجبورند هزینه های خود را برای گسترش یا ساخت مسکن جدید برای حیوانات هزینه کنند ، که عملکرد آنها در طولانی مدت ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد. این ایالت تصدیق می کند که ممکن است چندین سال طول بکشد تا کشاورزان این شرایط را رعایت کنند و این امر منجر به کمبود محصولات و افزایش قیمت برای مصرف کنندگان می شود.

کالیفرنیا برای دفاع از وضع موجود به چندین سازمان حقوق حیوانات می پیوندد. Prop 12. به تدریج معرفی می شود. به گفته سارا شوایگ از انجمن انسان ، عدم شنیدن NAMI به این معنی است که این قانون از لازم الاجرا شدن به حالت تعلیق در نمی آید.

در ابتدای 31 دسامبر سال 2021 ، پروپوزال 12 به هر خوکی که فرزندانش برای فروش در کالیفرنیا نیاز دارد ، حداقل 24 متر مربع در قلم گروه را دریافت کند.

با این حال پروپ 12 در دادگاهی جداگانه در کالیفرنیا توسط هیئت مدیره ملی گوشت خوک و فدراسیون دفتر کشاورزی آمریکا به نمایندگی از کشاورزان خوک مورد اعتراض است.

فرآورده های لبنی ، مرغ و تخم مرغ در ایالت کالیفرنیا قابل توجه است ، اما در این ایالت تقریباً هیچ تولید گوشت خوک وجود ندارد

طبق گزارش NAMI ، پیشنهاد 12 به طور خلاف قانون مانع عملکرد یک صنعت بین ایالتی به ارزش 26 میلیارد دلار در سال است. برای تأمین تقاضای گوشت خوک در کالیفرنیا ، سالانه 673،000 خروس مورد نیاز است. دولت در حال حاضر حدود 8000 خروس پرورش دهنده وجود دارد.

(برای ثبت نام در اشتراک رایگان اخبار ایمنی مواد غذایی ، اینجا را فشار دهید.)

[ad_2]

منبع: kafsh-news.ir