کسب و کارها به جهت پیشرفت بایستی بر روی مارک خود سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یک عدد از رویکرد های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب وبسایت و فعالیت اینترنتی است.
برای ایجاد یک وب سایت عالی، کارهایی می بایست انجام شود. او‌لین کاری که باید در این حوزه انجام بدهید همین است که یک نام اینترنتی عالی و جالب تعیین کنید. همچنین مطمئن شوید که لوگویی که گزینش می کنید برای به دست آوردن و کار شما منطقی است و بایستی املای آن درست و خوانا باشد و از لغت ها ناآشنا به کار گیری نکنید.
اکنون که دامنه خویش را خریداری کرده اید، وقت آن می باشد که کارهای بیشتری انجام دهید. در این مقاله 10 گزینه دوچندان حساس را لیست می کنیم. نکاتی که اگر در طراحی وب وبسایت خویش از آنها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب تارنما شما برای مخاطبان جالب خواهد بود و یکسری قدم به موفقیت نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه راه و روش منطقی و اساسی

البته وب تارنما می بایست از لحاظ ظاهری قشنگ باشد. ولی مهمتر از آن، نخست بایستی طریق کار مهم وب سایت خویش را بدانید. قبل از این که حتی بتوانید سرور خود را انتخاب کنید یا این که حتی یکی از کدهای HTML را وارد کنید، بایستی انتخاب نمایید که چه طرحی برای سایت خویش در آیا حیث دارید؟ تجربه کاربری نیز به جهت تارنما و هم برای SEO حیاتی است. چون google علاوه بر محتوا، ساختار وب سایت را نیز در لحاظ می گیرد.
به این استدلال باید از لحاظ بصری و بصری یک طرح مطلوب و منطقی را گزینش کنید. به طوری که اشخاصی که از سایت شما تماشا می نمایند بتوانند به راحتی اهمیت آن تعامل داشته باشند و منطق وبسایت شما را فهم و شعور نمایند و همچنین در جايگاه بندی وب سایت گوگل قرار بگیرند.

2. اطلاعات ظریف و مرتبط اصلی تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین شکست مردمان تلاش به جهت ساختن وب سایتی هست که دوست دارند، نیکی لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، به جهت مثال، یک رستوران را در لحاظ بگیرید.
همه ما می دانیم که به جهت موفقیت در کسب و کار، یک رستوران می بایست منویی از غذاهای خویش داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خود را از غذاهای رستوران آگاه کند. هر کسب و کاری که دارید، برای هر کمپانی وابسته ای که هر برنامه ای را تبلیغ می نماید لازم است. این بدان معناست که شما بایستی در جایی دیتاها کاملی در مورد به دست آوردن و فعالیت خویش داشته باشید تا از آن برای اطلاع مشتریان و مخاطبان خویش در گزینه دسته کاری که انجام می دهید استفاده کنید. به تیتر مثال، اگر شغل شما فروش یک محصول است، باید تصاویری مهم کیفیت عالی برای همگی محصولات خود ارائه دهید. علاوه بر این، در صورتی که در صنعتی عمل می نمایید که خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به تیتر مثال: خدمات پذیرایی عروسی، می بایست تمام امور و کارهای انجام شده را اساسی جزئیات در وب وب سایت خود قرار دهید.
به تیتر نمونه صاحب و مالک یک سالن زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را در سایت قرار دهد، چون مخاطبان یک سالن زیبایی دوست دارا هستند دیتاها به اندازه در مورد کیفیت این تالار داشته باشند تا بتوانند بهتر تصمیم بگیرند. در نتیجه می توانید اصلی ارسال حیث به جهت مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خویش را افزایش دهید. سایت خویش را اصلی توجه به نیازها و علایق مخاطبان خویش به رخ فردی طراحی کنید تا همیشه مخاطبان خود را داشته باشید.
 
یک نکته اثر گذار برای سایت شما همین می باشد که قبل از طراحی وب وبسایت خود، وب وبسایت رقبای خویش را باز‌نگری کنید، به عنوان نمونه اگر به ایجاد و فروش پوشاک درگیر هستید، می بایست بهترین رقیب خویش را در زمینه کاری خویش و وب سایت او پیدا کنید. همچنین تحلیل نمایید و دلایل برد او را بیابید، ملاحظه کنید از چه سبک محتوایی در سایت خویش استعمال کرده میباشد که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گاهی اوقات یک یا دو جمله می تواند مضاعف قادر باشد.” بسته به ماهیت به دست آوردن و کار خود، اهمیت ثبت دیتاها مهم در وبسایت خود، در فعالیت خویش توانا و قادر باشید.

3. داده ها تماس را ارائه دهید

ثبت دیتاها تماس در وبسایت مطمئناً یکی از مهمترین امور است، بنابراین بایستی برگه اختصاصی به خویش را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند توشه از وب‌سایت یک کمپانی تماشا کرده‌اید و فکر کرده‌اید که ارتباط با آن کمپانی چقدر طاقت فرسا است؟» او می گوید: «بنابراین بایستی یک کاغذ دیتاها تماس در سایت خود قرار دهید و کل دیتاها مانند آدرس ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در صورت لزوم، فرم تماس و پیوند شبکه های اجتماعی را به جهت کسب و فعالیت خویش قرار دهید. دادن. تا اشخاص بتوانند به راحتی به داده ها تماس شما دسترسی داشته باشند. زیرا هیچ چیز خسته کننده تر از عدم برقراری ارتباط با تجارت نیست. زیرا هدف هر طراحی وب وب سایت به دست آوردن و فعالیت ارتقا جذب مشتری است.
زمانی که می خواهید داده ها تماس و آدرس پست الکرونیکی و کانال های اجتماعی خود را در سایت قرار دهید، آن را به شکل عکس در وبسایت قرار ندهید، آنها بایستی بتوانند بر روی آنها کلیک کنند، بنابراین با کلیک بر بر روی آیکون های شبکه های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد برگه گردید مرتبط باشید و کارهایی را که باید انجام دهید انجام دهید.
 
  امروزه تمامی موبایل های هوشمند همین قابلیت و امکان را دارا‌هستند که بر روی پیوند های تماس کلیک کرده و با کلیک بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری بی آلایش و جذابی داشته باشید

نقشه فارغ از لغت ها اختصاری بی فایده است و سایت سوای راهکار مشخص بی معنی و بی فایده است.
مطمئن شوید که از نام های صحیح و منطقی برای صفحات مختلف وب سایت خویش استعمال می کنید. به عنوان مثال: اهمیت ما تماس بگیرید یا کلیدی ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، ورقه درباره ما (اطلاعات در آیتم تاریخچه کمپانی شما) و …
 هنگام گسترش یک راهکار استراتژیک به جهت تارنما خود، باید راهی برای ایجاد یک فراخوان به جهت اقدام در لحاظ بگیرید. این بدان مفهوم است که آنچه مردم دوست دارا‌هستند در سایت شما ببینند همین هست که می توانند به راحتی به صفحه آیتم عشق خود در هر کاغذ از تارنما بروید، پیشنهاد دهند و به راحتی به تیم شما لینک دهند. بتوانید به وب سایت خود بپیوندید، به آدرس اینترنتی خویش دسترسی داشته باشید، سرویس ها خویش را بازدید کنید، محصولات خویش را تماشا کنید و …
شما بایستی اهداف خویش را در وبسایت خویش واضح کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. وقتی از وب سایت شما تماشا می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. هدف ها آن‌ها چیست؟ به اهداف مشتریان بالقوه خویش فکر کنید.
به خصوص زمانی که تصمیم دارید در وبسایت خود فروش آنلاین داشته باشید، باید به رابط کاربری آن اعتنا بیشتری داشته باشید، چون سایتی که فروش آنلاین داراست می بایست به طور کامل امکانات و داده ها ضروری را به رخ آنلاین در اختیار خرید کننده قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید کردن خویش را انجام دهند و به وب سایت شما اعتماد کنند.

5. پیوند کانال های اجتماعی را در تارنما درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، گوگل پلاس، آپارات و غیره. کانال های اجتماعی هستند که امروزه گزینه استقبال بیشتر مردم قرار گرفته اند.
امروزه نتورک های اجتماعی زیادی وجود داراست که شما باید در آنان کاربر گردید و به دست آوردن و عمل خود را در سایت خویش توسعه و گسترش بدهید تا به دست آوردن و کار خود را گسترش دهید. همین هم در سئوی شما زیاد مفید است. کار در شبکه های اجتماعی و نمایش پیوند های آن ها در وب سایت باعث تبلیغ مارک شما می شود.

 

ایندکسر