همین مسئله در در بین ورزشکاران نیز به وفور چشم می‌گردد ؛ چنانکه نوآوری اسباب ورزشی متفاوت ، اثربخشی تمرینات ورزشی را شتاب و میزان مرغوب بودن بیشتری بخشیده میباشد ؛ یکی از از روشهای نوین در همین زمینه ، متد EMS میباشد . همچنین شما به برهان افزایش فعالیت عضله‌ها روزمره کالری بیشتری خواهید سوزاند، یعنی مصرف انرژی ارتقاء می یابد. روش EMS یک عدد از تکنیک های تازه ورزشی به جهت عضله سازی و لاغری اشخاص است که به برهان جواب دهی مناسب توانسته اکثری از افراد به خویش جذب کند. متد ای ام اس در واقع سرواژه Electrical Muscle Stimulation به معنای تحریک الکتریکی عضله‌ها است. متعلق به هدف ها شما ، این می تواند به مضمون‌ موردها زیادی باشد: پیشگیری از آسیب دیدگی و / یا این که همین که بازیابی ، تمرین عملکرد دارای الیاف عضله ای سریع چرخشی ، تمرین اقتدار فارغ از بار مضاعف در مفاصل ، تناسب حیاتی یک تمرین تام تن در زمانه محکم بودن و غیره. XBody تنها جلیقه تمرینی EMS کل بدن میباشد که حیاتی پدهای شانه برای تمرین عضله دلتا می باشد. مهمترین برتری متد ورزش ایکس بادی بکارگیری هم‌زمان همگی مجموعه های عضلانی بدن به وسیله دستگاه می باشد که این موضوع موجب میگردد که هر جلسه تمرین ۲۰ دقیقه ای متساوی مهم ۳ جلسه تمرین معمولی بدنسازی باشد. آیا این پالسها اهمیت پالسهای خود فعالیت عضله‌ها قلب، تداخل ساخت می‌نماید (آریتمی ضربان قلب، ایست ایکس بادی در زاهدان قلبی)؟ 1. در این ورزش از متد تحریک الکترونیکی ماهیچه ها electric muscle stimulation استفاده میشود که طی آن پالسهای الکترونیکی از طرز دستگاه به ماهیچه ها ارسال میشود. همین ورزش هم در زمره روشهای نوین ورزشی به حساب آمده ، که افرادی متعددی را هم در سراسر عالم به خویش درگیر ساخته است. همین وضعیت معمولاً وقتی رخداد میافتد که اشخاص شدت تحریک عضلانی دستگاه را به طور غیرعادی بالا می برند و بیخبر از آسیبی که ممکن میباشد برایشان تولید شود، درد را تحمل میکنند تا عضله بسازند! چنانچه شما هر گونه سوالی در ارتباط حیاتی کجا و طریق به کارگیری از ورزش ایکس بادی دارید، می توانید حساس ما در ورقه وب تماس بگیرید.

ایندکسر