[ad_1]

این آخر هفته من کار در مورد موارد Parker و Jarboe E. coli را ادامه دادم – هر دو مربوط به مصرف کاهوی چاودار آلوده ناشی از مدفوع گاوهای E15 coli O157: H7 در محیط است. من همچنین در نظر داشتم كه اقدام بعدی – بدون طرح دعوا – در تلاش برای از بین بردن سالمونلا از گوشت گاو و مرغ باشد.

در تحقیق درباره هر دو سوال ، – دوباره – گزارشی از بنیاد خیریه پیو با عنوان “ایمنی مواد غذایی از مزرعه به چنگال” – در سال 2017 – مطمئناً یک عبارت معمول و پرکاربرد مواجه شدم. اما این باعث می شود من فکر کنم که ما باید در مورد کاهش عوامل بیماری زا قبل از برداشت فکر کنیم ، نه تنها راهی برای اطمینان از تأمین گوشت ایمن ، بلکه همچنین راهی برای کاهش عوامل بیماری زای محیطی است که می تواند غذاهای دیگر را آلوده کند. ما مصرف می کنیم – یعنی سبزیجات برگ دار .

من با رئیس سابق ایمنی غذایی پیو ، ساندرا اسکین ، که اکنون در FSIS کار می کند ، با دقت بیشتری گزارش را بررسی کردم ، که بر روی “تمرکز می شود”. . . “آن را ارزیابی کنید[ing] مداخلات قبل از برداشت با هدف کاهش سطح عوامل اصلی بیماری زا – سالمونلا ، کمپیلوباکتر و اشریشیا کلی (E. coli) O157: H7 – که می تواند منجر به آلودگی گوشت از مرغ ، خوک و گاو شود. “

اگرچه تمرکز گزارش عمدتا بر چگونگی جلوگیری از آلودگی گوشت طیور ، خوک ها و گاوهایی بود که ما مصرف می کنیم ، اما به نظر من این یک نقشه راه احتمالی برای کاهش عوامل بیماری زا در محیط و در نتیجه کاهش عوامل بیماریزایی است که آنها می یابند. راه خود را به سالاد ما.

توصیه ها
برای بهبود ایمنی مواد غذایی در ایالات متحده از طریق مداخلات قبل از برداشت ، پیو توصیه های زیر را برای موارد زیر ارائه می دهد:

آژانس های بودجه ای مانند انستیتوی ملی غذا و کشاورزی وزارت کشاورزی ایالات متحده

1. گسترش فرصت های مالی برای پشتیبانی:

آ. تحقیقات مربوطه ، به ویژه در مورد امنیت زیستی و بهترین روشهای مدیریتی ، که برای ایمنی مواد غذایی قبل از برداشت اساسی هستند و در طیف گسترده ای از گونه ها ، سیستم های تولید و عوامل بیماری زا مثر هستند ، اما تاکنون مورد توجه بیشتر تحقیقات نبوده اند.
ب آزمایشات میدانی بزرگ برای عملیات مداخله تجاری ، که ممکن است امیدوار کننده باشد اما در حال حاضر فاقد اطلاعات مربوط به اثربخشی است ، به ویژه برای مشکلاتی که مشکل حل نمی شود مانند کمپیلوباکتر در طیور و خوک ها یا سالمونلا در خوک ها.
° C. مطالعه عملیات تجاری برای بهینه سازی پروتکل های کاربردی ، مانند واکسیناسیون در طول زمان ، برای افزایش کارایی و اثربخشی هزینه.

2. علوم پایه ، مکانیسم عملکرد ، مزایای جانبی و پیامدهای ناخواسته بالقوه مرتبط با مداخلات ناشناخته اما امیدوار کننده مانند پیش و پروبیوتیک ها را بررسی کنید ، از جمله روش های جایگزین که ممکن است نیاز به آنتی بیوتیک ها را کاهش دهد. به طور مشابه ، مطالعات همچنین باید مقرون به صرفه بودن اقدامات امیدوار کننده قبل از برداشت را ارزیابی کند ، زیرا این یک پیش شرط مهم برای اجرای موفقیت آمیز است.

3. شناسایی بودجه بیشتر برای ارزیابی هم افزایی های بالقوه یا اثرات متضاد بین مداخلات ، عوامل اصلی تغییر کارایی در مزارع و عملیات و مقرون به صرفه بودن مداخلات ، از جمله مشوق های بالقوه برای افزایش درک مداخلات توسط تولید کنندگان.

4- مشوقهایی را برای تحریک تحقیق و توسعه در ایمنی مواد غذایی قبل از برداشت در نظر بگیرید ، مانند اعطای کمکهای مالی بیشتر و ارتقا مشارکتهای دولتی و خصوصی.

به آژانس های فدرال

1. مشوق هایی را برای اجرای مداخلات ایمنی غذایی قبل از برداشت ، اعم از نظارتی یا انگیزه اقتصادی فراهم کنید. به طور خاص ، استراتژی هایی را که منجر به بهبود در ایمنی زیستی و شیوه های حکمرانی می شود ، به عنوان بخشی از این مشوق ها در نظر بگیرید.

2. گسترش استفاده از ابزارهای نوآورانه مانند ارزیابی ریسک برای سنتز سیستماتیک داده های مربوطه و تعیین اولویت ها برای زمان و مکان مداخلات.

3. روشهای تأیید نظارتی را به گونه ای بهبود بخشید که ایمنی ، سازگاری ، اثر بخشی و کیفیت محصول تضمین شود ، در حالی که اطمینان حاصل کنید محصولات امیدوار کننده می توانند به موقع به بازار برسند. به طور خاص ، ارزش پیشرفت های فن آوری مانند توالی کل ژنوم را برای غلبه بر چالش های سنتی تصویب مقررات در نظر بگیرید.

4. بهبود همکاری و ارتباط بین کلیه ذینفعان – کشاورزان ، تولیدکنندگان گوشت ، مصرف کنندگان ، آژانس های نظارتی ، محققان دانشگاهی ، صنعت داروسازی – برای افزایش در دسترس بودن و استفاده از مداخلات امیدوار کننده. به ویژه ، همکاری بین آژانس ها را برای بهره گیری از تخصص فنی در داخل و درون سازمان ها تقویت کنید و مسئولیت های مربوط به بهداشت حیوانات و ایمنی مواد غذایی را از نزدیک ترسیم کنید ، حتی اگر آنها در نهادهای مختلف مانند دفتر بازرسی ایمنی مواد غذایی USDA و حیوانات و حیوانات باشند. خدمات بازرسی بهداشت گیاهان.

به صنعت

1- تأکید بر استفاده از مداخلات فردی قبل از برداشت به عنوان بخشی از برنامه مدیریت سلامت گله ، در زمینه ای که از آنها استفاده خواهد شد – به عنوان مثال گونه های حیوانی و گروه سنی ، سیستم تولید – همراه با هم افزایی یا تضاد بالقوه بین مداخلات. ارزیابی کنید که آیا می توان به مزایای اضافی دست یافت ، مانند بهبود در سلامت کلی حیوانات که می تواند هزینه های درمان و تلفات حیوانات را کاهش دهد.

2. اطمینان از امنیت زیستی کافی ، ایمنی خوراک و آب و استانداردهای اساسی بهداشت دام به عنوان پیش شرط تولید گوشت و مرغ در مزارع و خوراک ، حتی اگر اطمینان از امنیت زیستی در برخی از سیستم های تولید دشوارتر باشد – مانند سیستم های مرتع – اطمینان حاصل کنید.

3- برای صنایعی که تعداد کمی از گله ها یا گله های پرورشی منجر به تولید حیوانات می شود ، امکان و ارزش بالقوه برنامه های ریشه کنی پاتوژن های بالادستی را در گله ها یا گله های نخبه در نظر بگیرید و در صورت امکان مشوق هایی برای چنین برنامه هایی ایجاد کنید.

به همه ذینفعان

1. تشویق مبادله داده ها بین صنعت ، دانشگاه ، محققان دولتی و نهادهای نظارتی برای استفاده کارآمد از داده ها در مورد کارایی و ایمنی این محصولات از همه تنظیمات. مشارکت دولتی و خصوصی ممکن است عملی ترین روش برای پر کردن برخی از خلا gap داده ها باشد که در حال حاضر مانع توسعه و استفاده از مداخلات قبل از برداشت می شود. این امر مستلزم غلبه بر چالشهای حقوقی و لجستیکی مانند نگرانی در مورد محرمانه بودن و شفافیت و قابلیت همکاری زیرساختهای فناوری اطلاعات است.

به نظر می رسد ممکن است ضرب المثل قدیمی “کشتن دو پرنده با یک سنگ” رویکردی کمی متفاوت داشته باشد. اگر قبل از برداشت از منظر زیست محیطی به فکر کاهش عوامل بیماری زا باشیم ، ممکن است این فرصت را داشته باشیم که حداقل عوامل بیماری زا را در گوشت و سالادهایی که می خوریم کاهش دهیم.

(برای ثبت نام در اشتراک رایگان اخبار ایمنی مواد غذایی ، اینجا را فشار دهید.)

[ad_2]

منبع: kafsh-news.ir