[ad_1]

یک مطالعه سالانه نگرانی های جهانی در مورد ایمنی مواد غذایی و منابع غذایی آینده را گزارش می کند. ایالات متحده یكی از 9 كشور مورد بررسی بود.

سیزدهمین نسخه از شاخص تترا پاک با افزایش 10 درصدی نگرانی در مورد ایمنی مواد غذایی و تأمین مواد غذایی در آینده روبرو شد ، به طوری که 40٪ از پاسخ دهندگان این موضوعات را در میان سه موضوع مهم خود قرار داده اند ، در حالی که 30٪ در 2019

بیش از نیمی از مصرف کنندگان در این نظرسنجی بر این باورند که بهبود ایمنی مواد غذایی به عهده تولیدکنندگان است و به دنبال آن دولت ها به دنبال آن هستند. با این حال ، کمتر از یک چهارم شرکت ها را در ارائه اطلاعات در این مورد قابل اعتماد می دانند. ایمنی مواد غذایی همچنین شماره یک است که شرکت ها باید در حال حاضر و در آینده به آن توجه کنند.

تقریباً از هر پنج مصرف کننده سه نفر اظهار داشتند که می خواهند در مورد تولید محصول از هر آنچه می توانند بدانند.

نقش بسته بندی
دو سوم افراد می گویند سالم بودن ایمن است و 60 درصد می گویند نگران بهداشتی و ایمن بودن غذایی نیستند. این امر به ویژه در چین صدق می کند ، جایی که 80 درصد پاسخ دهندگان غذای سالم را با غذای بی خطر مرتبط می کنند.

مصرف کنندگان در مورد جنبه های ایمنی غذایی که نمی توانند کنترل کنند ، اعتماد به نفس کمتری دارند. نگرانی هایی در مورد نحوه ذخیره سازی محصولات در فروشگاه ها یا بازارها با 43٪ نگرانی وجود دارد. تولید و بسته بندی صنعتی با 36٪ و عرضه 34 درصدی.

شش ویژگی مهم بسته بندی ، که توسط مصرف کنندگان به عنوان مهمترین مورد ارزیابی قرار گرفته اند ، به ایمنی مواد غذایی مربوط می شوند ، از جمله تهیه یک محصول بدون آلودگی. دو سوم بر این باورند که ممکن است کالایی پس از اتمام انقضا در زیر آن ، بی خطر باشد و بوی بد آن 70 درصد باشد.

نگرش نسبت به ایمنی مواد غذایی در سراسر جهان متفاوت است ، از هر شش نفر در فرانسه یک نفر نگران بهداشت و ایمن بودن غذایی است. سه چهارم چینی ها واقعاً نگران نحوه تولید غذا و نوشیدنی هستند ، در حالی که از هر 10 استرالیایی چهار نفر در صورت داشتن بوی خوب ، محصول را قبل از تاریخ مصرف مصرف می کنند. هشت نفر از 10 نیجریه ای می خواهند تولیدکنندگان را در جهت افزایش ایمنی مواد غذایی متمرکز کنند.

COVID-19 و مواد غذایی زائد
این نظرسنجی که توسط Ipsos انجام شده است ، 8500 کاربر از استرالیا ، برزیل ، چین ، فرانسه ، هند ، نیجریه ، پاکستان ، روسیه و ایالات متحده را شامل می شود. نتایج در ژوئن و ژوئیه سال 2020 جمع آوری شد. یک نظرسنجی در رسانه های اجتماعی همچنین 75000 مکالمه آنلاین از مصرف کنندگان در ایالات متحده و هند را در 24 ماه منتهی به ژوئن 2020 تجزیه و تحلیل کرد.

تحقیقات رسانه های اجتماعی نگرانی های عمده ای را در مورد مصرف کنندگان در مورد محدود کردن انتقال ویروس از طریق پردازش و بسته بندی مواد غذایی ، به ویژه در ابتدای همه گیری ، شناسایی کرده است.

آدولفو اوریو ، رئیس و مدیر عامل شرکت Tetra Pak ، گفت: “همه گیر COVID-19 وضعیت موجود را شکسته ، روندها را تسریع کرده و فضای جدیدی از نیازهای مصرف کننده و فرصت های بروزرسانی شرکت ها را ایجاد کرده است. به طور خاص ، صنعت باید با معضل رو به رشد ایمنی مواد غذایی و محیط زیست مقابله کند ، اهداف دوگانه تأمین نیازهای غذایی انسان را تقویت کند در حالی که از اکوسیستم سیاره ما محافظت می کند. “

COVID-19 باعث شده است که محیط زیست به عنوان شماره یک نگرانی برای مصرف کنندگان با مشکلات اقتصادی در جایگاه سوم قرار گیرد. تقریباً از هر 10 نفر هفت نفر موافق هستند که ایمنی غذا یکی از نگرانی های مهم جامعه است – همان مقدار که به اعتقاد ما COVID-19 “تهدید واقعی” است.

بیش از سه چهارم پاسخ دهندگان ضایعات غذایی را در نظر می گیرند.

(برای ثبت نام در اشتراک رایگان اخبار ایمنی مواد غذایی ، اینجا را فشار دهید)

[ad_2]

منبع: kafsh-news.ir