[ad_1]

نظر

توسط گرگ استالی

بیش از یک سال است که COVID-19 منجر به تعطیلی رستوران ها ، جابجایی در فضای باز ، مالیات سنگین برای تحویل کالا و کاهش ظرفیت پذیرایی شده است. تقریباً هر رستوران مجبور بود به نوعی عملکرد خود را تنظیم کند. در حالی که موارد متداول تری مانند بیرون آوردن ، سفارش آنلاین و ماسک زدن به طور قابل توجهی توجه زیادی را به خود جلب کرده است ، همه گیری ها روش های ظریف تری را جابجا کرده است.

نکته ای که شاید بسیاری از افراد متوجه آن نشده اند این است که میزان ایمنی مواد غذایی تا چه اندازه تغییر کرده است. از آنجا که اصول اولیه ثابت مانده است – ذخیره سازی در دمای مناسب ، جلوگیری از آلودگی متقاطع ، پخت و پز کامل ، شستن دست و غیره – می توانید مواردی مانند اضافه بار شناختی ، چرخش ها و اختلالات زنجیره تامین ناشی از COVID-19 را از دست دهید. تأثیری بر روند ایمنی مواد غذایی.

این تغییرات به راحتی فراموش می شوند ، اما برای حفظ اعتبار برند بسیار مهم هستند. خوشبختانه ، ما می توانیم چالش های سال گذشته را بپذیریم و به روش هایی نگاه کنیم که در آن فن آوری رستوران می تواند به افزایش استفاده ، ذخیره سازی و تهیه مواد غذایی امن کمک کند.

مشکل 1: اضافه بار شناختی ، کارکنان را خرد می کند
یک بیماری همه گیر به روشهای بی شماری برای کارمندان ویرانگر است و بسیاری از این اختلالات منجر به مشکلات بیش از حد شناختی می شود ، مانند اکثر قریب به اتفاق چیزهایی که کارمندان شما می توانند هر زمان بخاطر بسپارند.

صنعت ELearning به ما می گوید که سه عامل اساسی در اضافه بار شناختی مثر است: «اولین مورد ، فرصت های تصمیم گیری فراوان است. دوم حواس پرتی یا وقفه های یادگیری است که باید با آنها کنار بیاییم. مورد دوم نیاز مداوم به مدیریت هر لحظه از روز ما برای به حداکثر رساندن کارایی است. همه اینها با استرس خاتمه می یابد ، که مانع از جذب موثر آگاهی از اطلاعات ما می شود. “

استرس عادی و تجارت در رستوران توسط COVID-19 تشدید می شود. مشتریان غریب ، جابجایی با پرسنل کوتاه و فرآیندهای بهداشتی جدید به بیش از حد شناختی کمک کرده اند.

راه حل 1: سوابق ، هشدارها و چک لیست ها
ابزارهای ایمنی غذا که در راه حل های خانگی ادغام شده اند می توانند کمک زیادی به ارائه کمکهای حافظه کنند که به کارمندان کمک می کند تا در مورد ایمنی مواد غذایی ثابت قدم بمانند. وقتی کار با عجله انجام می شود ، فرار از کار برای کارمندان آسان است ، مهم نیست که آنها روش های صحیح را بدانند.

یکی از راه های مبارزه با اضافه بار شناختی یادآوری به کارمندان است. فناوری ایمنی مواد غذایی می تواند:

  • برای یادآوری روش ها یا مراحل صحیح به کارمندان ، چک لیست تهیه کنید.
  • اگر غذا برای مدت طولانی کنار گذاشته شده یا در دمای خطرناک نگهداری شده است ، به کارمندان بگویید.
  • سوابق ایمنی مواد غذایی را حفظ کنید.
  • اگر پیاده روی و سایر مکان های ذخیره سازی یخچال از دمای خاصی فراتر رفت ، اعلان ها را ارسال کنید.

کارمندان شما هر چقدر هم خوب باشند ، هر کاری که می توانید انجام دهید تا برخی از لیست کارهای فعلی موجود در ذهن آنها راحت شود ، فقط به سود برند شما خواهد بود.

مشکل 2: سوزاندن و گردش مالی منجر به عدم انطباق می شود
همه گیری باعث شده بسیاری از کارگران صنعت را ترک کنند و افرادی که هنوز در معرض سوختگی هستند. این بدان معناست که سرویس غذا کارمندانی را استخدام می کند که تازه وارد برندها شده و به طور بالقوه در صنعت تازه وارد هستند ، بدون بهره گیری از ثروت معمول دانش نهادی که باعث افزایش آموزش می شود.

مجوز غذا همیشه شروع خوبی است. با این حال ، کارکنان شما برای استفاده صحیح از استانداردهای ایمنی مواد غذایی و روش های تجاری به آموزش و تقویت مداوم نیاز دارند. بنابراین چگونه کار می کنید تا به کارکنانی که هنوز با رفتارهای ایمنی غذایی خود مطابقت ندارند کمک کنید؟

راه حل 2: ابزارهای آموزش و تقویت بهتر
مواردی مانند هشدارها و سیگنال ها نیز بخشی از راه حل در اینجا هستند ، اما ما همچنین باید آموزش های بهتری را در ترکیب قرار دهیم. رستوران ها معمولاً به ردیابی شغل و یک بسته کاغذی برای پوشش پایگاه های آموزشی خود اعتماد می کنند. با این وجود ، اگر گردش مالی بالاتر از متوسط ​​وجود داشته باشد ، این باعث کاهش آن نمی شود.

حتی چیزی به سادگی مجموعه ای از فیلم های کوتاه در YouTube ، کارمندان شما را در به دست آوردن اطلاعات تازه در مورد روش های صحیح ایمنی مواد غذایی درصورت نیاز به آنها آسان می کند. اگر نرم افزار مدیریت منابع انسانی دارید ، از ابزارهای آموزشی که ممکن است برای ذخیره اطلاعات کوتاه و تقویت کننده مانند فیلم های کوتاه ، اینفوگرافیک ها و سایر وسایل کمک لازم استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا استفاده بهتری را ردیابی کنید و ببینید که کدام ابزارها موثر هستند

مشکل 3: وقفه های زنجیره تامین باعث به خطر افتادن ایمنی می شود
به نظر می رسد اختلالات اصلی زنجیره تأمین در سال 2020 از بین رفته است ، اما هنوز هم برخی از مشکلات در حال انجام هستند. برای مواردی مانند دستکش و شوینده ها باید هزینه های زیادی خارج از قرارداد بپردازید ، این می تواند سودآوری شما را از بین ببرد و ایمنی غذا را به خطر بیندازد.

راه حل 3: سیستم های خرید قوی تر
خوشبختانه اپراتورهای رستوران می توانند از ابزاری استفاده کنند که به آنها امکان می دهد خریدها را بهتر پیگیری کرده و قراردادهای خود را با تامین کنندگان اجرا کنند. با خرید نرم افزار مناسب ، آنها می توانند مستقیماً با تامین کنندگان تماس بگیرند و به آنها امکان سفارش مستقیم ، بررسی قیمت ها و تأیید کلیه هزینه های غیرقانونی قبل از تحویل را می دهند. این امر تا حدی اطمینان حاصل می کند که مجبور نیستند هزینه های بالایی را پرداخت کنند ، تا حدی اطمینان حاصل شود که اپراتورها سهام ایمنی غذایی لازم را دارند.

تأثیر COVID-19 در صنعت رستوران در سالهای آینده هیجان انگیز خواهد بود و برای اپراتورها مهم است که ارزیابی کنند چه تغییراتی در بیماری همه گیر ایجاد کرده اند که هنوز هم می تواند در طولانی مدت به آنها بخوبی خدمت کند. ممکن است در هنگام ایجاد تغییرات عمده دیگر مانند سفارش آنلاین و تحویل ، ایمنی مواد غذایی حرف اول را نزده باشد ، اما تغییراتی که در نتیجه ایجاد می کنیم می تواند بهبودهای بلند مدت برای برندها باشد.

درباره نویسنده: Greg Staley مدیر عامل SynergySuite ، یک سکوی مدیریت رستوران در پشت خانه است. این مرکز بر تسهیل دید بهتر زنجیرهای رستوران با استفاده از فناوری هوشمند و یکپارچه در پشت خانه تمرکز دارد.

(برای ثبت نام در اشتراک رایگان اخبار ایمنی مواد غذایی ، اینجا را فشار دهید.)

[ad_2]

منبع: kafsh-news.ir