در بدنسازی ۶ روز در هفته می بایست بدانید که نیاز شما به کالری عمده از حد معمول هست اما اساسی توجه به حالت بدنیتان می بایست از یک برنامه غذایی صحیح پیروی کنید. رویکردهایی که در هر یک از همین موردها می بایست دنبال شود، میتوانند تماما مختلف باشند. گروه ما از متخصصان آقا و خانم تشکیل شده پس شما آقایان و بانوان عزیز اهمیت خیال راحت برنامه خود از هر مربی که بخواهید میتوانید برنامه و رژیم دریافت کنید. اخذ برنامه تمرینی بدنسازی و رژیم غذایی کمتر وزن و ارتقاء وزن بصورت آنلاین و حضوری به جهت خانم ها و آقایان ورزشکار. اهمیت این اکنون اگر وقت به اندازه ندارید مشکلی نمی باشد چون انجام آنان به جهت پیشرفت کردن در همین برنامه تمرینی ضروری نیست. اگر 12 ست انجام میدهید و فقط ست آخری هر حرکت را تا نهایت اقتدار و تکرارهای نیمه (rep cheat) پیش میروید، در مسیر صدق قرار گرفته اید. هنگامیکه به سمت بالا حرکت میکنید، به جهت چند ثانیه انقباض ماهیچه ها ساق پا را محافظت کنید. بخش اعظمی از افراد هنگامیکه وارد همین حرفه میشوند، حیاتی حرکات بدنسازی آشنا نمی باشند و همین نکته نیز زیاد حساس است که در هر حرکت بدنسازی، تکنبک حرکت می بایست به صحت رعایت شود و در شرایطی که این حرکات را فارغ از تدریس و دانش اول و خود آموز انجام دهید، خطر جراحت دیدگی بالا رفته و ممکن هست همین فشار، به عضلات، تاندون ها و رباط های بدن زخم های جبران ناپذیری برساند. برنامههای نایک کلاب شامل تمرینهای قدرتی HIT ، یوگا و بسیاری از حرکات ورزشیهای هوازی میشود. امروزه ورزش بدنسازی مضاعف پیشرفته تر از قبلی شده هست و حرکات زیادی را در برمیگیرد. ورزش بدنسازی و پروش اندام یک عدد از محبوب ترین ورزش ها است که برنامه بدنسازی وزن 80 کیلو علاقمندان زیادی دارد. یکی از از مهمترین موارد به جهت شروع ورزش داشتن برنامه تمرینی مناسب حساس هدف ها و شرایط بدنی خودتان است.

ایندکسر