پژو 206 اهمیت موتور TU5 ؛ در وبسایت اویل بست ، گروه مجله اینترنتی اویل یست ؛ طی رسالت با خبر سازی و سپس خرید کردن محصولات روانکاری خودرویی برای بیشتر ماشین های لبریز تیراژ و پرطرفدار داخلی و وارداتی تحلیل جامع ارائه نموده می باشد . ولی می توانید با پرداخت اکثر خودرو را بصورت کارخانهای آپشنال نمایید اما در همین رخ ارزش آخری ممکن هست شما را به فکر خرید کردن خودرویی کارکرده اهمیت استاندارد فراتر و میزان مرغوب بودن بهتر از برندی دیگر بیندازد. به استدلال تنفس خوبتر موتور و بالا رفتن راندمان دانسیته در این مدل قدرت به 110 اسب بخار افزایش یافت و گشتاور هم در به دور 4250 به 155 نیوتن متر رسید. از گزاره موتور TU5 و موتور زانتیا در جور ELX. از همین موتور سایپا هم بر روی مدل زانتیا به کار گیری کرد از همین رو همین مثال ها به موتور زانتیایی که در دربین مردمان شهرت دارند. پارس کلاس ۱۷ نمونه لبریز آپشن خیس کلاس ۱۶ به حساب می آمد و تعداد متعددی از امکانات آن کلیدی پارس کلاس ۱۵ برابر است. در واقع کلیه کد ها سپس از کلاس 15 با حذف آپشن ها به وجود آمده اند و همه از مثال ی گذشته خودشان قلیل امکانات تر هستند. ECU آیتم به کارگیری در همین خودرو جور SL96 SAGEM بود. بنابراین در روزنه گاز سیمی ریسپانس آنی خواهیم داشت و همین مزیتی پهناور است. بدلیل هزینه بالای قطعات و سیستم های دارای ربط کلیدی این مجموعه لازمست که در عیب یابی و پیدا کردن مبداء فساد اعتنا بخش اعظمی مبذول گردد . جز اینکه در آن از سیستم رادیو پخش اصلی سی دی خوان خبری نیست. ایربگ به جهت راننده و سرنشین در نظر گرفته شده است و آینه ای جانبی نیز حیاتی راهنما و برقی هستند. از پاراگراف امکانات برتر پارس کلاس ۱۵ به نسبت پارس کلاس ۱۲ و کلاس ۱۳ می اقتدار به مواردی از پاراگراف اتولاک یا این که سیستم قفل شدن درب ها پس از حرکت، مسترلاک یا سیستم باز و بسته شدن قفل ها حیاتی یک دکمه، سیستم اتو فلاشر یا این که فعال شدن فلاشر های خودرو اهمیت ترمز ناگهانی، تایمر چراغ سقف، سیستم اخطار سرقت کلیدی به کار گیری از بوق خودرو، استفاده از دریچه گاز برقی به جای روزنه گاز سیمی، به کار گیری از ECU بوش به جای ECU ایرانی، به کارگیری از سوئیچ طرح پژویی و تاشونده به جای سوئیچ معمولی و طرح ۲۰۶ میباشد. اما روزنه گاز برقی ECU بوش آلمان و حلقه های آلومینیومی از آن حذف شده اند. اما پس از گذشت 4 سال و در سال 96، خبر از ایجاد مجدد آن داد و تصمیم گرفت پژو پارس را اصلی موتور TU5 به ملازم جعبه دنده اتوماتیک روانه بازار کند. در ضمن اختلال در سیستم ABS هم به استدلال مشکل پمپ هست و حتی یک خودروی مهم کارکرد دوچندان کم داشتیم که به علت آب بندی نبودن لوله های پمپ روغن در گیر تخلیه روغن می شد. دارای تغییراتی فراوان کوچک همچون طولانی تر نمودن سیستم مسترلاک، اتولاک و اتوفلاشر به پژو پارس کلاس ۱۸، پارس کلاس ۲۱ ساخت شد که از کلاس ۱۸ امکانات عمده و از کلاس ۱۹ امکانات کمتری داشت. کلیدی حذف شدن کلاس ۱۸ از خط ساخت پارس کلاس ۲۳ اهمیت امکاناتی دقیقاً برابر مهم پارس کلاس ۱۸ جایگزین آن شد و تنها تفاوت آن‌ها را می اقتدار حذف سیستم رادیو پخش سی دی خوان از کلاس 23 دانست. توجه داشته باشید در بخش اعظم مواقع قلیل بودن کمپرس موتور خودرو به عامل ضعیف شدن رینگ و پیستون نمی باشد بلکه عدم آببندی سوپاپ موتور نسب به سیت سوپاپ می باشد که تست خاص خویش را دارد. متاسفانه پارس کلاس 26 دارای حذف سیستم های اتولاک یا سیستم قفل شدن درب ها پس از حرکت و مسترلاک یا این که سیستم باز و بسته شدن قفل ها اهمیت یک سوییچ از پارس کلاس 25 ساخت شده است. استدلال همین مورد قضیه هم نقص سیستم خنک کاری است. انجام پروژهای مشابه به همین در صورتی که کلیدی قطعات اهمیت و نزد تیونر دلسوز انجام شود، میتواند فی مابین ۱۵۰ تا ۱۸۰ اسببخار به قلب کوچک خرید موتور tu5 برای ۲۰۶ اتومبیلتان تزریق کند. بهترین شمع قابل استفاده در موتور TU5 شمع پایخ بلند تورچ می باشد. سلام دوست عزیز بنده هردوت ماشین رو داشتم و هرکدوم رو یک و سال و نیم سوار شدم.بذارید اولیه از سمند EF7 بگم:موتور خیلی پیدایش و بسیار قدرتمندی داره و حقیقتا عالیه البته مشکلاتش بشدت روانی کننده هست و ضمنا فروشش نیز باید شکیبایی ایوب داشت،مصرف بنزینش مطابق اطلاعات سایت انقدر قلیل وجود ندارد و لی به جهت یه سمند خوبه در کل من این ماشین رو ابدا ترجیح نمیدم.میرم سراغ SLX TU5 اتومبیل خیلی خیلی خوبیه مصرفش کمه دردسراش کمه و موتورش نیز جای حرف نداره تنها اختلال بزرگش افت قدرت شدید است به عنوان مثال ما یه خانواده 4نفره هستیم و غالبا کلیدی صندوق نسبتا پر سفر میرفتیم توی یک شیب ملایم بشدت قدرتش افت میکرد و هی آراسته می بایست معکوس بکشی و دورموتور بالا بهش بدی هرچی سربالایی عمده بشه افتضاح خیس میشه(حتی بعضا مواقع دنده 3هم نمیکشید و بایستی نظیر کامیونا دنده سنگین بهش میدادم و آروم آروم بالا برم.در کل این خودرو تنها مزیتش مصرف کمش است اما اینو بگم که اگه بخواد خرج بذاره رو دستتون خیلی گرون تموم خواهد شد.من الان هم میخوام پارس XU7 یخرم و مطمعن هستم که بهترین انتخابو کردم تنها عیب همین موتور مصرفش میباشد که یه خورده زیاده که اونم مهم دوگانه سوز بودنش کاملا برطرف میشه و لذا خودم تصمیم دارم پارس2گانه بردارم.این موتور خرجش خیلی کمه،قطعات مضاعف فراوون و تمامی ی تعمیرکارا نیز بلدن به چه صورت باهاش کار کنن.ضمنا توی دورموتور 3500 الی 4000هم غایت گشتاورش رو به شما میده و دیگه نیارزی نمیباشد نظیر اون دو موتور گذشته تا 5000دور موتورتون رو لبریز کنید.و در غایت به نظر بنده شما یا این که سمند کلیدی موتور XU7 بردار و در صورتی که براتون مصرف سوخت مهمه 405GLX دوگانه سوز بردارید اما در تمام گزینش دارای خودتون هست.

ایندکسر