[ad_1]

آمریکایی ها در راه بلعیدن یک رکورد 1.42 میلیارد بال ، همراه با 12.5 میلیون پیتزا هستند که یک رکورد نیز در هنگام تماشای نبردهای کانزاس سیتی و بوپایزر خلیج تامپا برای تروفی لومباردی است.

گزارش سالانه شورای ملی بال در مورد بال ها ، افزایش 2 درصدی مصرف بال برای Super Bowl LV در سال گذشته را پیش بینی کرده است. انجمن پیتزا آمریکا (APC) نیز از فروش Super Bowl اطمینان دارد و بیش از 12.5 میلیون پیتزا فروخته شده در سال 2020 است.

تام سوپر سخنگوی مرغ شورای عالی ملی گفت: این دلایل مختلفی دارد. “اگر به آن فکر کنید ، رستوران هایی مانند مفاصل مرغ و پیتزا فروشی ها در حوالی صبحانه و زایمان ساخته می شوند ، بنابراین در طول همه گیری ، مجبور نبودند مدل کسب و کار خود را خیلی تغییر دهند. بالها به خوبی حرکت می کنند و در شرایط تحویل حفظ می شوند. علاوه بر این ، آنها با تمایل مصرف کنندگان به غذای راحت در طی یک بیماری همه گیر مطابقت دارند. تولید مرغ در سال 2020 ثابت خواهد ماند و تا زمانی که مردم دور هم بنشینند و تلویزیون تماشا کنند و شاید آبجو بنوشند ، بال ها در بازی باقی خواهند ماند. و انقلاب سرخ کن را فراموش نکنید. “

چگونه 1.42 میلیارد بال مرغ جمع می شود؟ این را تصور کنید:

  • با فرض اینکه اندی رید ، رئیس کانزاس سیتی بتواند هر دقیقه سه بال بخورد ، بیش از 900 سال طول می کشد تا 1.42 میلیارد بال بخورد.
  • 1.42 میلیارد بال می تواند 3 بار به دور زمین بچرخد.
  • 1.42 میلیارد بال قرار گرفته از ورزشگاه Arrowhead در کانزاس سیتی ، میسوری تا ورزشگاه ریموند جیمز در Tampa ، فلوریدا 19 بار گسترش می یابد.

طبق گفته NPD Group / CREST ، برای سال منتهی به دسامبر سال 2020 ، در رستوران ها ، با وجود کاهش 11 درصدی سفر به رستوران های تجاری در مدت مشابه ، در رستوران ها ، بخش بال مرغ در سال 2020 7 درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این ، کل فروش خرده فروشی / سوپرمارکت در ایالات متحده طی ماه های همه گیر تقریبا 3 میلیارد دلار بوده است که 10.3 درصد بیشتر از یک سال قبل است. دسته بالهای یخ زده در فروشگاه به میزان حیرت انگیزی 37.2٪ افزایش یافته است. افزایش قابل توجهی در سرخ کن ها ممکن است دلیل این امر باشد.

داده های USDA نیز تقاضای “داغ” را تأیید می کند. طبق آخرین گزارشات سردخانه ، 29 درصد در ماه نوامبر و 24 درصد در دسامبر در سهام بال های سردخانه ها برای سال کاهش داشته است ، این بدان معنی است که رستوران ها و خرده فروشان بال های زیادی را از فریزرها خارج کرده و ذخیره کرده اند تا ماهها قبل. بازی بزرگ

یک مطالعه اخیر توسط شورای ملی مرغ همچنین تأیید کرده است که بیماری همه گیر مانع از بال شدن مردم می شود – در حقیقت ، یک چهارم پاسخ دهندگان گفتند که در طی همه گیری بال بیشتری می خورند. یافته های اضافی بال شامل موارد زیر است:

  • به احتمال زیاد آمریکایی ها خوردن استخوان های بالدار سنتی (53 درصد) را نسبت به “بال های بدون استخوان” ترجیح می دهند.
  • از هر پنج نفر (38 درصد) آمریکایی می گویند که سینه مرغ مورد علاقه آنها است ، اما بال ها (20 درصد) در جایگاه دوم قرار دارند.
  • اگرچه انواع سس های بال برای انتخاب وجود دارد ، BBQ (52 درصد) ، دام (46 درصد) و گاومیش / سس گرم (41 درصد) ترجیح داده می شود.
  • سیب زمینی سرخ کرده بیشترین طرف را برای بال (72٪) و بعد از آن کرفس (14٪) را می پسندند.

اپراتورهای پیتزا در سراسر کشور روی این بازی بزرگ امسال حساب کرده اند که هیچ تفاوتی با سالهای گذشته نخواهد داشت و خود را برای مقابله با جزر و مدی که برای این بازی می آید آماده می کنند. برخی از آمار پیتزا را از چندین عضو APC در نظر بگیرید:

  • اگر رکورد سریعترین لمس در Super Bowl شکسته شود ، Pizza Hut گفته است که از 8 فوریه به اعضای Hut Rewards خود یک پیتزای دو میوه ای متوسط ​​و رایگان می دهد.
  • Hungry Howie’s ، 550 مکان در 21 کشور ، پیش بینی می کند که 300،000 پیتزا در روز بازی بفروشند – 40،000 بیشتر از یکشنبه عادی.
  • دومینوها در روز بزرگ بیش از 11 میلیون برش به فروش می رسانند.
  • روز بازی بالاترین روز سال است.
  • محبوب ترین شیرینی پیتزا پپرونی است.
  • زمان اوج سفارش دقیقاً یک ساعت قبل از شروع است.
  • بیش از 50 درصد سفارشات از طریق کانال های دیجیتالی انجام می شود.
  • 94 درصد آمریکایی ها حداقل یک بار در ماه پیتزا می خورند.
  • یک آمریکایی متوسط ​​سالانه حدود 46 برش می خورد.
  • 34 میلیون روش برای سفارش پیتزا وجود دارد.

برای ثبت نام در اشتراک اخبار ایمنی غذایی رایگان ، اینجا را فشار دهید.)

[ad_2]

منبع: kafsh-news.ir