[ad_1]

انتظار می رود تام ویلساک دوباره به عنوان وزیر کشاورزی تأیید شود ، اما در این میان تصمیمات مهمی در مورد سرعت خطوط تولید خوک گرفته می شود. در اوایل این هفته ، دولت جدید بایدن سرعت بیشتری را به خط بازرسی طیور تحویل داد ، که یکی از عناصر اصلی در مدرن سازی کشتار پرندگان USDA بود ، و به عنوان وزیر کشاورزی به آخرین خط ویلساک بازگشت.

ابتکارات نوسازی ، از جمله افزایش سرعت خط ، توسط دو دولت گذشته – برای طیور در سال 2014 و خوک های بازار در سال 2019 گسترش یافته است.

و در ساعت 2 بعد از ظهر ، در تاریخ 11 فوریه در منطقه غرب نیویورک ، قاضی فدرال الیزابت A. والفورد استدلال های شفاهی را از طریق “افزایش دولت” در مورد درخواست USDA برای رد دعوی 2019 که فراتر از سرعت خط است ، می شنود. ، اما همچنین یک قانون کاملا جدید برای مدرن کردن کشتار خوک است.

سرویس بازرسی و ایمنی غذایی USDA (FSIS) برای اولین بار سیستم بازرسی پرندگان (NPIS) جدید را در 21 ژوئیه 2014 ، در دوره زمانی که ویلساک قبلا وزیر کشاورزی بود اعلام کرد. وی در ابتدا احتمال سرعت بالای خط را پیشنهاد داد که اکنون برای مرغداری ها حذف شده است. سپس NPIS به عنوان یک سیستم بازرسی مبتنی بر علم به روز شده که بازرسان ایمنی غذای طیور را به روشی هوشمندانه جای می دهد ، تبلیغ شد.

“ایالات متحده به یک مدل بازرسی پرندگان متکی است که به سال 1957 برمی گردد ، در حالی که بروز بیماری های ناشی از مواد غذایی ناشی از سالمونلا و کمپیلوباکتر به طور مداوم بالا است. سیستمی که امروز اعلام می کنیم الزامات سختگیرانه تری را به صنعت طیور تحمیل می کند و بازرسان آموزش دیده ما را در جایی قرار می دهد که بتوانند از پردازش ایمن مواد غذایی بهتر اطمینان حاصل کنند. ویلساک در آن زمان گفت: “این پیشرفت ها از علم صدا برای مدرن سازی رویه های ایمنی غذا و جلوگیری از هزاران بیماری در سال استفاده می کنند.”

گروهی از فعالان حقوق حیوانات ، به رهبری Farm Sanctuary ، از مدیر وقت FSIS ، کارمن روتنبرگ شکایت کرده و سعی دارند قانون جدید خوک را به اتهام نقض رویه های اداری فدرال کاملاً پاک کنند. وکلای وزارت دادگستری (DOJ) در مارس 2020 تقاضای اخراج کردند و قاضی الفورد طرح برکناری را برای استدلال های شفاهی در 21 دسامبر 2020 تنظیم کرد.

این پرونده در سال 2020 خیلی جابجا نشد ، اما بدیهی است که به دنبال کاهش سرعت بالاتر کشتار خوک و کل قانونی است که با آن همراه است.

“برای دهه ها ، مقررات USDA حداکثر سرعت خط را برای کشتارگاه های خوک تعیین کرده است – محدودیت ساعتی تعداد حیواناتی که می توانند از خط نوار نقاله به پایین بفرستند تا مبهوت ، زنجیر شوند ، بلند شوند ، چاقو خورده ، خونریزی شوند ، سوختگی و تجزیه شود. ، “شکایت متقاضیان را می گوید ، و می افزاید:

  • “قانون فدرال پیش بینی کرده است که این حیوانات توسط بازرسان فدرال در چندین نقطه از روند کشتار ، از جمله هنگام ورود به کشتارگاه و هنگام خیره کننده و ذبح ، مورد بازرسی قرار گیرند. USDA سرعت خط را بر اساس تعداد حیواناتی که یک بازرس می تواند بازرسی کند تعیین می کند.
  • “برای سالهای زیادی ، USDA به کشتارگاه ها اجازه داده است تا در هر ساعت 1010 خوک را از بین ببرند. اسناد گسترده – بسیاری از USDA خود – روشن می کند که حتی در این کشتارگاه استاندارد ، خوک ها اغلب با شرایط رفاهی و ایمنی غذایی مخالف هستند ، از جمله اینکه نمی توانند حیوانات را قبل از زنجیر زدن بیهوش کنند ، گلوی آنها را برش دهند و آنها را در مخازن سوزان قرار دهند و با ضرب و شتم معمول و شوک الکتریکی خوک ها با سرعت سریع حرکت می کنند. با وجود این شواهد ، قانون کشتار ضمن کاهش تعداد بازرسان کشتار خط فدرال ، این محدودیت سرعت را حذف می کند.
  • “قانون ذبح با توزیع مجدد مسئولیت های اساسی برای بازرسی از کارگران آموزش ندیده در کشتارگاه ها ، که طبق قانون باید توسط بازرسان USDA انجام شود ، به رفاه حیوانات و سلامت انسان آسیب می رساند. قانون فدرال متهمان را ملزم می کند تا از لحظه نزدیک شدن کامیون های حمل و نقل به دروازه های کشتارگاه تا زمان مرگ ، از وضعیت رفاه خوک ها اطمینان حاصل کنند. برای اطمینان از کارکرد انسانی و حفاظت از سلامت و ایمنی انسان ، کنگره از بازرسان USDA می خواهد قبل از ورود حیوان به کشتارگاه ، هر خوک را بررسی و بازرسی کنند.
  • “USDA تأکید کرده است که این بازرسی ها از نمایندگی ها بهترین راه برای تشخیص بیماری های بالقوه ویرانگر و جلوگیری از خسارات اقتصادی گسترده و ایجاد اختلال در تأمین گوشت است. علی رغم این شناخت – و همزمان آژانس در حال آماده سازی برای پاسخگویی به احتمال شیوع بیماری تب خوکی آفریقایی است که آن را بیماری ویرانگر و مهلکی می داند که به طور قابل توجهی بر اقتصاد ایالات متحده تأثیر می گذارد – USDA ، از طریق قانون کشتار ، از این مسئولیت قانونی کناره گیری کرده و توزیع مجدد این تعهدات بازرسی را به خود کشتارگاه ها ، که باید تنظیم کند ، انجام دهد.
  • “در اعلام قانون کشتار ، USDA نتوانست داده های حجیم را بررسی کند که نشان می دهد بسیاری از حیوانات ، انسان ها و محیط زیست در نتیجه مقررات زدایی از آن رنج می برند. بعلاوه ، با احتیاج به کارکنان غیرقابل آموزش ، کشتارگاه بیش از حد ، به جای بازرسان فدرال ، برای شناسایی ، مرتب سازی و حذف حیوانات زنده ، قانون کشتار غیرقابل قبول مسئولیت های بازرسی را بر خلاف قانون روش های کشتار انسانی انجام می دهد. “

اما وکلای ایالتی نماینده FSIS چنین چیزی را نمی دانند ، حتی ادعا می کنند که “مخالفت شاکی تأیید می کند که دادگاه باید پرونده را ببندد “

در گزارش FSIS آمده است: “طبق نظریه آسیب سازمانی آنها ، شاكیان – كه از طرف حیوانات دفاع می كنند – حق دفاع خواهند داشت زیرا با ماهیت قاعده نهایی كه به چالش كشیده اند موافق نیستند.” “اما سازمانها صدمه نمی بینند زیرا آنها با این سیاست موافق نیستند یا پیامدهای مفروض سیاست را دوست ندارند. این خاص است درست زمانی که مانند اینجا ، این سازمانها به منظور مخالفت با سیاستهای دولت وجود داشته باشند. در غیر این صورت ، هر سازمانی می تواند هرگونه اقدام دولتی را که سازمان آن را خط مشی بدی می داند ، به چالش بکشد. “

وزارت دادگستری می گوید ادعاهای خسارت اطلاعات به سادگی برای مدت کوتاهی شکست می خورد. و ادعای گروه های حیوانی در مورد موقعیت انجمنی نیز ناکام مانده و ادعای آنها مبنی بر بروز بیماری های منتقله از طریق غذا “اشتباه” است.

دولت ادعا می کند که این گروه از حیوانات شهرت انجمنی نشان نداده اند ، جراحات ادعایی آنها همراه با تئوری افزایش بیماریهای منتقله از طریق غذا ، حدس و گمان است.

(برای ثبت نام در اشتراک رایگان اخبار ایمنی مواد غذایی ، اینجا را فشار دهید.)

[ad_2]

منبع: kafsh-news.ir