[ad_1]

نظر

در تاریخ 6 آوریل ، سازمان غذا و دارو یک هشدار صریح علیه صنعت سبزیجات برگ دار شلیک کرد. من امیدوارم که این به عنوان یک اقدام فوری عمل کند ، که مشکل حضور مداوم E. coli خطرناک را در محیط رشد گیاهان برگ دار و سایر محصولات تازه ریشه یابی خواهد کرد.

با استفاده از زبان نظارتی دقیق در قانون ایمنی محصول (21 CFR 112.11) و با استناد به طبیعت تکرار شونده E. coli در منطقه در حال رشد سالیناس و سانتا ماریا ، FDA فشار مکرر درگیر در شیوع سال 2020 را اعلام کرده است ، برای یک “خطر قابل پیش بینی منطقی” که FDA نسبت به وجود گاو در زمین مجاور مزارع در حال رشد نسبت می دهد.

این یافته بدیهی به نظر می رسد و جای تعجب ندارد. با کمال تعجب ، FDA از زبان نظارتی برای بیان یافته های خود و بیان عواقب آن استفاده می کند: مزارع تحت پوشش FSMA یک قانون ایمنی تولید می کنند “باید اقدامات پیشگیرانه علمی و مبتنی بر ریسک را اعمال کنند” تا خطر بیماری جدی را کاهش دهد اشرشیاکلی

اشتباه نکنید ، با این حال ، پیام FDA نه تنها در مزارع ، بلکه در مورد هر نهادی است که در تولید تجاری ، پردازش و فروش سبزیجات برگ دار از منطقه ساحل مرکزی کالیفرنیا شرکت دارد. این گزارش حاکی از آن است که بدون اقدامات پیشگیرانه م ،ثر ، چنین سبزیجات برگی ، استانداردهای نظارتی ایمنی مواد غذایی فدرال را نقض می کنند.

من انتظار ندارم که FDA اقدامات قانونی را برای اجرای نتیجه 6 آوریل خود ، عدم وجود اقدامات فاحش یا سهل انگاری آشكار در یك وضعیت خاص رو به رشد و سبز انجام دهد. با این حال ، من احساس اضطراب فزاینده ای را از FDA می بینم و ناامید می شوم که تلاش های تاکنون مسئله ایمنی سبزیجات برگ را برطرف نکرده اند. من این ناامیدی را تقسیم می کنم.

پانزده سال پیش ، یک شیوع فاجعه بار اسفناج ناشی از E. coli O157: H7 توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) به رواناب از مراتع اطراف متصل شد. از آن زمان ، ما شیوع پس از شیوع مرتبط با E. coli در سبزیجات برگ و سایر محصولات تازه داشته ایم. و شیوع بیماری فقط نوک کوه یخی سلامت عمومی است. دولت فدرال تخمین می زند که 60٪ از کل بیماری های E. coli O157: H7 مربوط به محصولات تازه است. بیشتر این بیماری ها بخشی از شیوع مشخص نیستند.

محققان ، گروه غذا و کشاورزی کالیفرنیا ، FDA و شرکای فدرال آن ، شیوع و بیماری های E. coli با وجود سخت کوشی بسیاری از افراد در صنعت سبزیجات برگ دار همچنان ادامه دارد. Stop Foodborne Illness ، سازمان قربانیان بیماری و خانواده های آنها ، که من رئیس آن هستم ، با LGMA مستقر در کالیفرنیا در حال کار بر روی یک هدف مشترک برای تقویت فرهنگ ایمنی مواد غذایی در صنعت سبز برگ دار. ما همچنین به ائتلاف برای ایمنی سبزهای برگ ، گروهی از خرده فروشان برجسته که برای تقویت اقدامات ایمنی کار می کنند ، توصیه می کنیم. من در کارگروه همسایگان کشاورزی کالیفرنیا که توسط کارن راس ، دبیر CDFA برگزار شد ، شرکت کردم. بنابراین ، من می دانم که افراد جدی در حال کار روی این مشکل هستند.

پس ، فراخوان فوری برای اقدام چیست؟ مصرف کنندگان صنعت سبزیجات برگ دار ، به ویژه آن دسته از افراد و خانواده هایی که از نزدیک می دانند اثرات مخرب عفونت E. coli انسان چه انتظاری دارند؟ بهداشت عمومی به چه مواردی نیاز دارد؟

در یک سطح ، پاسخ هر سه سوال یکسان است. صنعت سبزیجات برگ دار و همه افراد در زنجیره تأمین سبزیجات برگ دار و دولت باید فوراً هر آنچه در توان دارند انجام دهند تا خطر شناخته شده ناشی از E. coli O157: H7 به حداقل برسد. طبق FDA ، این قانون کمتر از این لازم ندارد. این قطعاً شامل اقدامات پیشگیری در سیستم تولید سبزیجات برگ دار ، مانند اعمال دقیق کیفیت دقیق آب و استانداردهای آبیاری ، بهبود مدیریت کمپوست ، اصلاح تجهیزات برداشت و برنامه های آزمایش و نگهداری قبل از برداشت محصول است.

اما استراتژی پیشگیری باید تعمیق شود. بهترین شیوه های ایمنی غذایی فعلی حکم می کند که پیشگیری باید از ریشه مشکل آغاز شود. در حالی که سبزیجات برگ دار در فضای باز و در مجاورت فعالیت های دام پرورش داده می شوند ، من معتقدم که مشکل ایمنی غذا تا زمانی که ریختن گاوها و انتشار اشرشیاکلی خطرناک در محیط در حداقل منبع آن به حداقل برسد ، ادامه خواهد داشت. واکسن های موثر موجود است. شیوه های تغییر غذا خوردن نوید می دهد. شاید اقدامات محدود کننده بتوانند خطر را کاهش دهند.

متخصصان باید تعیین کنند که کدام ترکیب از اقدامات بهتر عمل می کند ، اما واضح است که امروزه هیچ تولید کننده غذایی مسئول تولید مواد غذایی را در محیطی که باکتری های خطرناک جدا شده یا به طور دائمی وجود دارند ، قابل قبول نمی داند. همین اصل باید در مورد سبزیجات برگ دار و سایر محصولات تازه ای که در فضای باز پرورش داده می شوند نیز اعمال شود.

البته تفاوت مهم این است که تولید کننده سبزیجات برگ دار کنترل مستقیمی بر منبع خطر ندارد. و تولیدکننده گاو مسئولیتی درمورد محل کشت سبزیجات برگ دار ندارد. به همین دلیل ، معاون کمیساریای سازمان غذا و داروی آمریکا ، فرانک جاناس خواستار “رهبری صنعت و همکاری بین تولیدکنندگان ، فرآورده ها ، خرده فروشان ، شرکای دولتی و جامعه کشاورزی گسترده تر” ، از جمله تولیدکنندگان گاو شد.

من خوشحالم که FDA زنگ خطر را به صدا در می آورد ، اما من از تجربه می دانم که رهبری و همکاری فوراً مورد نیاز آسان تر از انجام در یک ساختار صنعتی و دولتی است که به عنوان قطعه قطعه شناخته شده و اغلب در سیلوها کار می کند. و موانع حل مشکل فقط فنی نیست. این موارد نیاز به راه حلهای خلاقانه برای مسائلی از جمله اینکه چه کسی هزینه مداخلات مورد نیاز در تولید گاو را تأمین می کند تا اطمینان از ایمنی سبزیجات برگ دار باشد را شامل می شود.

اما بیش از حد خطرناک است که همه ذینفعان بتوانند چنین موانعی را بر سر راه خود قرار دهند. اکنون زمان آن فرا رسیده است که رهبران کل زنجیره ارزش و دولت با هم و با اضطرار بیشتر برای ریشه یابی مشکل و جلوگیری از آن همکاری کنند.

مایک تیلور

درباره نویسنده: مایک تیلور ، رئیس هیئت مدیره Stop Foodborne Illness ، یک گروه مصرف کننده غیرانتفاعی است که یک گروه 25 ساله است و از قربانیان بیماری های ناشی از مواد غذایی و خانواده های آنها حمایت می کند و آنها را در تلاش برای جلوگیری از بیماری دیگران تحت حمایت قرار می دهد. تیلور قبلاً از سال 2010 تا اواسط سال 2016 به عنوان معاون کمیساریای غذا و دامپزشکی FDA فعالیت می کرد. اولین دوره سفر وی به عنوان وکیل کارکنان FDA ، کار بر روی برچسب های ایمنی غذاهای دریایی و تغذیه ، آغاز شد. بعداً تیلور برای سرویس ایمنی و بازرسی مواد غذایی USDA کار کرد و در آنجا به عنوان دبیر ایمنی غذا منصوب شد. تیلور کارمند دولت بود که پس از شیوع مرگبار همبرگر جک در جعبه از سال 1992 تا 1993 ، تصمیم گرفت که عامل بیماریزای E. coli O157: H7 جایگزین گوشت باشد. تیلور همچنین به عنوان یک وکیل در بخش خصوصی فعالیت می کرد.

(برای ثبت نام در اشتراک رایگان اخبار ایمنی مواد غذایی ، اینجا را فشار دهید.)

[ad_2]

منبع: kafsh-news.ir